Myliona

Køber I ting?

10 indlæg i dette emne

Ej, jeg er simpelthen forfærdelig.. Er allerede begyndt at tjekke ud hvilke ting vi skal have :rolleyes

Har fundet den fineste barnevogn til 1000 kr, inkl lift pusletaske og det hele - uha.. Men ligemeget hvad, så finde vi ud af i Januar om vi må blive boende her.. Og før det, begynder vi ikke at købe noget.. Skal vi flytte inden baby kommer, så venter vi til vi ER flyttet :)

Hvad har I af tanker og planer?

Jeg vil også gerne købe lidt, løbende.. Også fordi vi gerne vil købe en del brugt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg lurer rigtig meget også og har allerede lavet en liste og begyndt at notere mine ønsker ned. Men vi skal helt sikkert over NF før vi rigtig begynder at løbe. Vil gerne købe løbende så det ikke føles for dyrt. Har dog købt lidt tøj brugt herinde af en anden bruger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt et par dragter, og det gjorde jeg faktisk næsten med det samme, da jeg fandt ud af lillepyt var på vej. Men nu venter jeg med at købe mere til efter kønsscanningen :whistling

Vi overvejer at købe en tvillingeklapvogn, og så ville jeg gerne have en ny skråstol, men ellers har vi jo det meste i forvejen :)

Altså.... Der skal jo nok også købes lidt til at indrette det andet børneværelse med :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste siger også at efter kønsscanningen må jeg købe lidt mere..

Min søster har dog købt de sødeste små strømper hvor der står "I love mama" :loveshower De er blå - for hun er sikre på vi får en dreng :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tør slet ikke før efter NF- men det er til gengæld også planlagt tur til diverse børnebutikker og IKEA efterfølgende, forudsat at det går godt- og det GØR det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mangler ikke så meget, da det jo er nr tre. Så vi venter til efter køns scanning for hvis det bliver en pige mangler vi faktisk ikke noget, men bliver det en dreng har vi solgt det meste(tøj) da vores dreng er ældst, og så må mor ud og handle. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke meget energi I har. Jeg har kikket efter et par bukser til mig selv. Men det orkede jeg heller ikke rigtigt.

Min kære kæreste er dog begyndt at tale om barnevogn, men det kan jeg da slet ikke forholde mig til.

Jeg ville så gerne have noget med fra Grækenland da vi var dernede for at modtage de græske donoræg. Så jeg endte med at få lov til at købe 2 hagesmække. Den ene står der tirsdag på. Det var der, hvor æggene blev befrugtet, og den anden står der fredag på. Det var dagen for oplægning.

Da vi kom hjem til lejligheden skulle jeg lige tjekke at det var de rigtige dage, og så var det, at jeg konstaterede, at det ikke var græsk, men italiensk :loveshower

Det morede vi os nu meget over. Vi havde så også aftalt, at hvis jeg ikke blev gravid, ville vi smide dem ud. Men de skal heldigvis frem i lyset, og så kan vi få et godt grin af de hagesmække som slet ikke var græske alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor sødt med hagesmækkerne.. Som er italienske.. Lidt skægt alligevel :)

Jeg tror også vi kigger nærmere efter NF :) Det er jo på torsdag.. Også passer det lige med Januar udsalget jo :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har arvet en del tøj fra mandens søster, der slet ik har været brugt, men ellers venter vi lidt med at købe.. ihvertfald indtil nakkefold er overstået d.6 januar. men vi har da kig på nogle af de ting vi gerne vil have...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er slet ikke begyndt at købe ting endnu.

Det er nr. 3 jeg venter, så der er rigtig mange ting der ligger gemt på loftet fra de to store, som begge er piger.

Skulle det vise sig at det bliver en dreng her tredje gang, skal min mand holde mig i meget kort snor, for at jeg ikke går amok i tøj og ting til værelset.

Jeg venter spændt på, om det bliver genbrug eller shop amok..... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER