ennas123

Indkaldt til samtale i jobcenteret

5 indlæg i dette emne

Jeg er jo sygemeldt med bækkenløsning. Og Nu har jeg fået brev fra kommunen om at jeg skal til samtale på jobcenteret. Hvorfor nu det, tænker jeg?? Jeg er jo ikke arbejdsløs og skal jo så ikke ud og søge nyt job. Og er jo ikke med min gode vilje at jeg går hjemme.

Er der nogen der har prøvet det samme eller kender noget til det..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Høre godt nok ikke til denne gruppe... :)

Jeg har været/er stadig sygemeldt for hele min graviditet. Jeg er også blevet indkaldt til samtale på jobcenter og det blev jeg fordi mit arbejde modtager sygedagpengerefusion fra kommunen og fordi jobcenteret vil se om der er noget de kunne tilbyde mig, så jeg kunne komme tilbage på arbejdsmarked igen. De gange jeg fik en indkaldelse ringede jeg til dem, fordi jeg ikke er i stand til, at komme på jobcenteret, så derfor blev samtalerne holdt telefonisk...

Årsagen til min sygemelding er at jeg havde ekstrem graviditets kvalme med opkast og var indlagt på hospitalet, senere fordi jeg stadig har meget kvalme og har smerter i bækken og lænd, samt mange daglige plukveer, som gør ondt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Høre godt nok ikke til denne gruppe... :)

Jeg har været/er stadig sygemeldt for hele min graviditet. Jeg er også blevet indkaldt til samtale på jobcenter og det blev jeg fordi mit arbejde modtager sygedagpengerefusion fra kommunen og fordi jobcenteret vil se om der er noget de kunne tilbyde mig, så jeg kunne komme tilbage på arbejdsmarked igen. De gange jeg fik en indkaldelse ringede jeg til dem, fordi jeg ikke er i stand til, at komme på jobcenteret, så derfor blev samtalerne holdt telefonisk...

Årsagen til min sygemelding er at jeg havde ekstrem graviditets kvalme med opkast og var indlagt på hospitalet, senere fordi jeg stadig har meget kvalme og har smerter i bækken og lænd, samt mange daglige plukveer, som gør ondt.

Tak for dit svar.. Så giver det hele lidt mere mening for mig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet præcis det samme et par gange igennem min sygemeldig. Jeg har også bare ringet, så var det ordnet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en kollega der faldt og brækkede benet i januar. Hun var sygemeldt i 3 måneder. Hun fik også en indkaldelse til jobcenteret. Min kollega fik vores chef til at ringe til dem eller også skrev han brev. Det kan jeg ikke huske. Hun skulle ikke til samtale efter det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER