tazdiginez

Maridt.

10 indlæg i dette emne

Maliva har de sidste to uger lidt af maridt... meget slemme endda.

Hun kan ligge og sove sødt og BAM er hun bare utrøstelig indtil vi tager hende op. Hun skriger og skriger og græder så meget at hun nogle gange hyperventilerer.

Her i går aftes lå hun og gispede i søvne, som om hun ikke kunne få luft og hun begyndte at smågræde.

Vi prøver at trøste ved at nusse og snakke til hende, men det virker ikke. Det er kun når vi tager hende op og viser hende at vi er her, at hun bliver ok.

Er det normalt at hun har så mange maridt - det er næsten hver dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm...

Babyer er ikke særlig gode til at skifte mellem let søvn og dyb søvn. Jeg har læst at de ofte vågner, når de skal skifte imellem de to og at de herefter skal hjælpes i søvn igen. Måske skriger hun så voldsomt fordi hun stadig er enormt træt, når hun vågner? :unsure

Theo gør det nogengange under sin middagslur. Så får han sutten og bliver vugget i søvn igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan selvfølgelig være, problemet er bare at hun kan være så utrøstelig at hun ikke kan falde i søvn bagefter. når det sker dur sutten ikke, så vil.hun ha bryst og giver jeg sut bliver hun så.sur og ked af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør Silje også .. Jeg tror dog ikke det er mareridt, men netop skiftet til den dybe søvn..

Ofte skal hun ammes for at falde til ro - specielt hvis det er om aftenen. Om dagen kan jeg oftest lulle hende i søvn igen med sutten og en vuggene vogn :)

Har i lagt mærke til hvornår hun gør det? Passer det fx med ca 45min efter hun er falder i søvn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan lige prøve at ligge mærke til det.. jeg synes bare det er så synd for hende for hun bliver så dybt ulykkelig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med søvnen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med søvnen?

Hendes søvn er blevet dårligere :(

Hun vil ikke sove i sin seng mere og hun tager ikke rigtigt lurer og hun vågner stadig meget brat ved at græde.

Hun kan egentligt kun sove når hun har mit bryst i munden.

Vi har så haft en heldig dag i dag. Hun har sovet i 2,5 time i barnevognen, hvorefter hun var vågen i 30-45 min. for at sove 1 times tid bagefter..

Nu ser vi hvordan det går i aften...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi du spørger forresten :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre. Hvis det kan trøste, så har Theo lige haft sådan en periode. Det endte med at jeg kun kunne få ham til at sove ved at ligge sammen med ham, så han kunne få brystet i munden.

Nu ser det heldigvis ud til at han er på vej til at blive sig selv igen. I nat sov han 6 timer i træk og i dag tog han en lur på 3,5 timer :yay

Håber snart det vender for jer også :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kristine vågner nogengange igen om aftenen ca 45 til 60 minutter efter hun er kommet i seng. For det meste falder hun selv i søvn igen og sover så igennem til næste morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER