pjevser79

hvorfor skal det være så hårdt

15 indlæg i dette emne

skal lige have lidt luft. min datter på 4 år har 2 venner hvor den ene lige er blevet store søster til en dejlig pige og om 3 mdr bliver den anden store bror. Min datter ønsker sig så meget en lillesøster el bror. så da hun fik at vide at hendes veninde var blevet storesøster blev hun sur og ked af det for det ville hun også være. Det gjore mig ked af det at jeg ikke kan give hende det. Det vil sige at jeg godt kan men min kæreste kan ikke, han er igang med at blive undersøgt på riget. Jeg var selv ved at græde det er godt nok hårdt prøver ikke at snakke om det når hun er der.

Så i dag var vi i H og M der gik hun direkte imod baby afd. hvor hun fandt en lyserød body hvor efter hun siger "kan vi ikke købe den til din baby mor" hvor jeg igang måtte forklare at jeg ikke er gravid hvorfor skal det være så hårdt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram Det må virkelig være hårdt, når ens barn også ønsker sig det så meget :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja et kæmpe pres :boo og vi skal først ind den 20 jan 2012 lang tid i nu meget lang tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Men dejligt at høre at manden er gået med til at blive testet yderligere. Håber på gode resultater for jer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser rigtig meget fingre for, at det i sidste ende alligevel kan lykkedes :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det håber jeg også ss men venter stadig på hvad hans beslutning omkring donersæd desværre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får lige en kæmpe :kram

Også krydser jeg alt hvad jeg kan og har for dig..¨

En ting er når man selv ønsker det så inderligt, noget andet er når man også har pres fra en anden side :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så fik man lige et sammenbrud her til morgen så kom ikke på arb kunne bare ikke stoppe med at græde græd i 1½ time on on off så nu er jeg bare træt og ilde til mode tro nok min kæreste blev lidt skramt over at jeg brød sådan sammen men har også meget om ørene så kunne bare ikke mere :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er også under hårdt pres :kram2 Måske er det faktisk godt givet ud, at du tager en dag derhjemme, forkæler dig selv også får grædt ud :kiss Du går jo alene med alle tankerne og de skal ud før eller siden- plus du også har din datter og kæreste, som du garanteret tager mere hensyn til end dig selv. Smæk en dvd på, smid dig på sofaen også flad den og få grædt af- jeg kan anbefale Bjørne brødre, Ghost, P.S. I love you eller lign . Til formålet- de har altid været mine tro støtter i en sådan situation ;)

Lad os håbe, at tiden flyver afsted og der snart er januar, så I kan komme et skridt videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår dig 100 %.

Min datter er idag 9 år,og fra hun var 5 har hun ønsket sig brændende at blive storsøster,hun er rigtig ked af at være ene barn. Og det gør ondt langt ind i hjertet at man ikke kan imødekomme det ønske og forstærket bliver den følelse jo også fordi man selv ønsker sig det brændende.

Jeg var alene og kunne derfor ikke "nemt" gøre hende til stor søster. Ja,der har været tonsvis af tårer.

Så her i august kunne jeg og min kæeste endelig bringe hende den gode nyhed ,at nu skulle hun være storsøster. Den graviditet endte desværre med spotan abort og hendes kommentar var ,at næste gang jeg blev gravid måtte vi ikke sige noget til hende før vi var sikre på at babyen blev hos os..hold da ferie! Hårdt ja, og et svar på hvorfor det skal være så hårdt,findes vist ikke.

Men al medvind på Jeres vej :o)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tasterne flyttede vist lidt pladser mens jeg skrev mit sidste indlæg <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

lige en opdatering har snakket med kæresten og gav ham weekenden til at tænke over det med donersæd om han ville kunne bruge det hvis vi ikke kan få det ønskede biologisk baby. HURRA HURRA han sagde ja til det ss så nu kører det igen og jeg er i fuld gang med at tab mig så vi kan være klar til at gå igang hvis vi ikke kan bruge hans sæd gud hvor det lettede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lige en opdatering har snakket med kæresten og gav ham weekenden til at tænke over det med donersæd om han ville kunne bruge det hvis vi ikke kan få det ønskede biologisk baby. HURRA HURRA han sagde ja til det ss så nu kører det igen og jeg er i fuld gang med at tab mig så vi kan være klar til at gå igang hvis vi ikke kan bruge hans sæd gud hvor det lettede

Hvor dejligt for jer... håber det hele kommer til at gå hurtigt og let :glad :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dejlig opdatering :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER