fuglemor

Vandrejournal

9 indlæg i dette emne

Har idag fået papir på vores lille blyp, det er simpelthen så fedt nu bliver det ligesom mere virekligt. :loveshower

Så er det bare at vente på tiden til NF. Har i andre fået tid til scanning og skal alle scannes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja, det er så fedt at få vandre journal :)

jeg skal til NF scanning d. 22 december :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik lavet vandrejournal i mandags, så jeg afventer nu tiden til NF *meget-utålmodig-smiley*

Ringede til sygehuset i dag, da jeg lige havde et andet spørgsmål, og de har endnu ikke fået papirerne fra egen læge - men var selvfølgelig også lige dernede i mandags :rolleyes Hun regnede med at de modtog papirerne her en af dagene, så jeg kunne bare ringe på mandag igen - det er sgu service :super men det hjælper også tit at hjælpe lige at nævne, at man er ansat på "søster" sygehuset :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det med at nævne at jeg er neonatalsygeplejerske holder jeg bare helt kæft med. Har prøvet nogle gange at det har modsat effekt, hvis det bliver nævnt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det med at nævne at jeg er neonatalsygeplejerske holder jeg bare helt kæft med. Har prøvet nogle gange at det har modsat effekt, hvis det bliver nævnt.

Ej, hvad er det for noget... Dårligt! Jeg har kun oplevet god effekt, men derfor er det selvfølgelig ikke ensbetydende med, at det gør for alle :( Måske kan det være fordi det er sekretær til sekretær :unsure Det burde ikke betyde noget :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig også til at få lavet den vandrerjournal. Har været gravid for 2 år siden, og da vi skulle se hjerteblink, var der absolut ikke noget hjerte der blinkede til os.

Så jeg har været noget forsigtig med det denne gang.

Nu skal den dog laves her onkring jul. for tiden går jo, og spunk har det godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også scannes :)

3 januar... Det bliver godt at se den lille "vingummibamse" :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har fået lavet vandrejournal.. skal scannes imorgen, da vi er igennem fertilitetsklinik og får 2 scanninger der inden vi ryger ud i det offentlige. men ellers står den på nakkefold d.6/1-12 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået lavet vandrejournal idag. Det er stort at nå hertil!!!

Havde i foråret 3 SA'er, hvor jeg ikke nåede hertil.

Jeg bliver scannet hver uge på fertilitetsklinikken, ikke fordi jeg har fået hjælp, men fordi jeg skulle have været til udredning pga. mine SA'er, men blev gravid istedet.

Nu er jeg 9+0 og da jeg blev scannet i fredags var der et fint lille foster der inde med hjerteblink. Så nu er vi begyndt at tro på en baby til sommer.

Dejligt når de små milepæle nås. :yay :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER