Little Miss

STATUS PÅ VORES TERMINSGRUPPE

43 indlæg i dette emne

Hvad filan Fru Holden. Kalder du os andre gamle? Hahaha pas på hvad du siger til gravide hormonelle gamle damer ;-)

HIHI,,, tja der er faktisk ikke ret mange som har skrevet deres alder på, men jo i er da liiidt gamle nogle af jer,, men gammel er jo også godt baaahaa...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HIHI,,, tja der er faktisk ikke ret mange som har skrevet deres alder på, men jo i er da liiidt gamle nogle af jer,, men gammel er jo også godt baaahaa...

Nej der er nemlig ikk ret mange der har skrevet deres alder, og jeg er faktisk lidt nysgerrig for at vide hvor gamle folk herinde egentlig er :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen problemer med min alder men kan ærligt ikke huske om jeg har sat den på.

Jeg er 32 - meget snart 33 (5/1). Hver alder har sine fordele og ulemper så det er bare med at nyde hver af dem - for de kommer aldrig tilbage. Medmindre der bliver opfundet en tidsmaskine ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

willkommen Sofieeee! :D dejligt med en ung dame mere! i like

Hvad filan Fru Holden. Kalder du os andre gamle? Hahaha pas på hvad du siger til gravide hormonelle gamle damer ;-)

HIHI,,, tja der er faktisk ikke ret mange som har skrevet deres alder på, men jo i er da liiidt gamle nogle af jer,, men gammel er jo også godt baaahaa...

Nej der er nemlig ikk ret mange der har skrevet deres alder, og jeg er faktisk lidt nysgerrig for at vide hvor gamle folk herinde egentlig er :P

HA HA HA HA... ja jeg er så en af "DE GAMLE", og har da også spekuleret på om der vil blive snakket om det, når nu jeg er gravid "som GAAAAAAAAMMEL".

Jeg er 38 - bliver 39 om et par måneder, men jeg føler mig som en på 25 :rolleyes :D Okay hvis vi snakker kondition står jeg nok af :P Jeg er SÅ klar til at blive mor igen, selvom jeg har en stor møgunge i forvejen. Det har været mit største ønske i flere milliarder år (jep - holder mig godt) og ja min alder har ikke ligefrem været min bedste ven i dette, men hey.. Jeg tror bestemt det har været ventetiden værd, for føler mig mere klar nu end da jeg fik min søn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HA HA HA HA... ja jeg er så en af "DE GAMLE", og har da også spekuleret på om der vil blive snakket om det, når nu jeg er gravid "som GAAAAAAAAMMEL".

Jeg er 38 - bliver 39 om et par måneder, men jeg føler mig som en på 25 :rolleyes :D Okay hvis vi snakker kondition står jeg nok af :P Jeg er SÅ klar til at blive mor igen, selvom jeg har en stor møgunge i forvejen. Det har været mit største ønske i flere milliarder år (jep - holder mig godt) og ja min alder har ikke ligefrem været min bedste ven i dette, men hey.. Jeg tror bestemt det har været ventetiden værd, for føler mig mere klar nu end da jeg fik min søn

Hi hi :) You go girl :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HA HA HA HA... ja jeg er så en af "DE GAMLE", og har da også spekuleret på om der vil blive snakket om det, når nu jeg er gravid "som GAAAAAAAAMMEL".

Jeg er 38 - bliver 39 om et par måneder, men jeg føler mig som en på 25 :rolleyes :D Okay hvis vi snakker kondition står jeg nok af :P Jeg er SÅ klar til at blive mor igen, selvom jeg har en stor møgunge i forvejen. Det har været mit største ønske i flere milliarder år (jep - holder mig godt) og ja min alder har ikke ligefrem været min bedste ven i dette, men hey.. Jeg tror bestemt det har været ventetiden værd, for føler mig mere klar nu end da jeg fik min søn

Tja, 'ung' eller 'gammel', at være en god mor handler jo ikke om alder :) Jeg er så selv i den anden yderlighed, jeg er jo ret ung - jeg er kun 20 :whistling

Så jeg har det lidt på samme måde, bare modsat (det er en mærkelig sætning :P) men jeg tænker lidt over om der er nogen der vil synes jeg er for ung.. Jeg er meget moden af min alder, og jeg er slet ikke i tvivl om at jeg bliver en fantastisk mor, men der er jo nogen folk der snakker.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er en af de gamle, fylder 38 om lidt, men kan faktisk godt huske at jeg engang har været ung mor, jeg var 21 da jeg fik min ældste. Eller bilder mig ind jeg kan huske... *senil smiley* men ja her er plads til alle og alder eller erfaring er ikke nødvendigvis ensbetydende med at man ved det hele allerede, tværtimod føler jeg mig tit usikker og så glad for jeg kan spørge andre søde piger om råd herinde :loveshower

PS tillykke med fødselsdagen LittleMiss :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tak saga :-) Jep idag bliver jeg sørme et år ældre haha. Hele 33 år. Som mange andre herinde mener er alder bare et tal. Min besked til Fru Holden var der skam heller ikke noget i overhovedet. Lidt spas skal der også være i det her forum med al vores nervøsitet, angst, spænding og overvild lykke.

Livet er en gave og vi er igang med at skabe en ny gave. Hvor vildt er det ikke....

Gamle som unge vil vi skær gøre vores bedste i forhold til de små i maven :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Ja så har jeg jo været begge dele. Fik min ældste en måned inden jeg blev 20 - ergo meget ung mor.

..og jeg tog det altså kun som spas. Jeg ved godt jeg er tæt på at høre under ældresagen ved siden af andre herinde - men hold kæft jeg holder mig godt :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MIT RIGTIGE NAVN: Marie

TERMIN: 20/8 2012

FØDESTED: Rigshospitalet

SCANNINGER: Regner "blot" med at tage imod NF og MD, medmindre andet behøves

JM KONSULTATIONER:

VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: Ved det ikke endnu, men jeg tror, at det bliver en dreng.

MULIGE NAVNE: uh, der tales stadig :)

STØRRE SØSKENDE: Ingen.

TAGET PÅ I KILO: 1,5 kg

GENER: Træthed, ømme dutter og kvalme i STOR stil.

SÅDAN VIL JEG FØDE: Helt almindeligt. Hvis der er behov for det, vil jeg tage imod epidural, men ellers må vi se.

HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min mand

ANDET: Jeg er 26 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MIT RIGTIGE NAVN: Kommer senere. Er ikke sprunget ud

TERMIN:9/8

FØDESTED:Hjemme ellers Herlev

SCANNINGER:TS NF-23/1

JM KONSULTATIONER:

VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER:

MULIGE NAVNE:Det bliver et navnløst barn (alle gode navne er brugt)

STØRRE SØSKENDE:Fire (Datter 10, søn 9, datter,7, datter 4)

TAGET PÅ I KILO:Hmmm...3!!!

GENER:(fx. kvalme, smerter, sover dårligt)Kronisk sulten, sover pænt dårligt

SÅDAN VIL JEG FØDE: I vand som de to foregående gange

HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Mand, to ældste døtre, måske lidt søster, mor, svigermor? Er ligesom ikke genert, så kan de få en god oplevelse, so be my guest, sålænge det er hjemme, så er det nemmere at sende dem ud, hvis jeg bliver træt af dem...

ANDET: Er 37

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, 'ung' eller 'gammel', at være en god mor handler jo ikke om alder :) Jeg er så selv i den anden yderlighed, jeg er jo ret ung - jeg er kun 20 :whistling

Så jeg har det lidt på samme måde, bare modsat (det er en mærkelig sætning :P) men jeg tænker lidt over om der er nogen der vil synes jeg er for ung.. Jeg er meget moden af min alder, og jeg er slet ikke i tvivl om at jeg bliver en fantastisk mor, men der er jo nogen folk der snakker.. :rolleyes

Jeg tror ikke du skal være nervøs, den bedste mor jeg kender er min søster, hun er gravid med nr 2 nu og hun er kun 23. Hun var kun 19 da hun fik min nevø - og hun og hendes mand er FANTASTISKE forældre med verdens mest velopdragne dreng, der når han endelig får et hidsigheds anfald ved at mor og far ikke gir sig bare fordi jeg skriger, men de vil godt give mig en masse kærlighed når jeg er klar til det - det er så "smukt" at se på.

Jeg tror der er rigtig mange fordele i hver eneste alder. Når man er ung så tager man nok tingene lidt mere som de kommer, man klarer nok også natteroderierne lidt(kun lidt) lettere, mens man med alderen får en masse livserfaring man kan tage med sig. Man har en masse værdier, meninger og holdninger som er guld værd når man bliver forælder. Man har set med på sidelinjen hos venner og familie og tænkt rigtig mange tanker som i langt højere grad end de unge.

Jeg er selv sådan lidt midt imellem, men nok mest til den "ældre" side :rolleyes jeg er 28, men når at blive et år ældre inden jeg bliver mor. Det er vist gennemsnitsalderen for førstegangs fødende så jeg føler mig ret meget normal på det punkt :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis bare man kan give sit barn al den kærlighed det har brug for og vil beskytte det og tage sig af det hele livet igennem, så er alder da bare et tal... der er sikkert også mødre på 40 som er lige så dumme som "de unge mødre" på tv.. haha Det burde man lave et tv-program om..

jeg er bare glad for at jeg føler at jeg kan det her, og at jeg glæder mig til at blive mor helt vildt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en lille opdatering herfra, da jeg kan se, da jeg skrev have jeg taget positiv test samme dag. Jeg er stadg gravid og afventer på tirsdag min NF/terminsdato scanning - så det bliver spændende om jeg bliver i August gruppen, men det regner jeg med :loveshower

Er pt. sat til d. 22/08-2012 og selvom jeg har en svingende cyklus mellem 28-36 dage så regner jeg ikke med den kan forventes at rykke sig så meget at jeg ryger over i September måned... men krydser fingre for datoen holder og jeg bliver her, så TIRSDAG D. 14 :goodluck

Jeg kan da lige tilføje at jeg er 28 år gammel, fik min første, min søn Mads Emil som 23 årig, så har også været der som ung mor, men føler mig nu stadig total ung :loveshower

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en lille opdatering herfra, da jeg kan se, da jeg skrev have jeg taget positiv test samme dag. Jeg er stadg gravid og afventer på tirsdag min NF/terminsdato scanning - så det bliver spændende om jeg bliver i August gruppen, men det regner jeg med :loveshower

Er pt. sat til d. 22/08-2012 og selvom jeg har en svingende cyklus mellem 28-36 dage så regner jeg ikke med den kan forventes at rykke sig så meget at jeg ryger over i September måned... men krydser fingre for datoen holder og jeg bliver her, så TIRSDAG D. 14 :goodluck

Jeg kan da lige tilføje at jeg er 28 år gammel, fik min første, min søn Mads Emil som 23 årig, så har også været der som ung mor, men føler mig nu stadig total ung :loveshower

:biglove

Mon ikk du blir i august gruppen, terminen sku jo gerne rykkes den rigtige vej, hvis den rykkes ;)

Og :goodluck med scanningen i morgen, krydser fingre for at alt er som det skal være (og det er det jo helt sikket!) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har da slet ikke fået fyldt denne ud. Vil da også lige være med.

MIT RIGTIGE NAVN: Sarah

Alder: 33 år (lige rundet) og føler mig ikke gammel :whistling

TERMIN: 26. august (første skanning sagde 29/8)

FØDESTED: Hvidovre

SCANNINGER: Tidlig skanning i privat regi 14/1, NF 22/2, MD 11/4, 2. MD 20/4 og hvis det behøves kønsskanning privat - det blev det 29/4. Skal formentlig også have lavet tilvækstscanning på et tidspunkt

JM KONSULTATIONER: 1. kons 7/3 (hvis det lige kan passe med arb - det kunne det ikke). 1. kons 4/4-12, 2. kons 6/6-12

VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: Én! men hvilken en? EN PIGE :kuller

MULIGE NAVNE: Agnes hvis det er en pige - og manden er overbevidst om det skal være Gustav hvis det er en dreng (er ikke helt så sikker!)

STØRRE SØSKENDE: Nej

TAGET PÅ I KILO: Tabt et par kg indtil videre. 3,5-4 kg her ved 28+0

GENER:(fx. kvalme, smerter, sover dårligt): Træthed :zzz , lidt sensitiv over for lugte, kan ikke drikke kaffe og træg mave (billigt sluppet indtil videre). 28+0: stadig mere træt end vanligt, ganske lidt ømhed i skambenet/bækkenet, sure opstød indimellem.

SÅDAN VIL JEG FØDE: Så ukompliceret som overhovedet muligt!

HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min mand - og overvejer om lidt min tvillingesøster som back-up.

ANDET: Gravid ved et tilfælde og lykkelig for det, nu jeg har vænnet mig til tanken. :loveshower

Opdateret:24/2, 8/4, 5/6

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MIT RIGTIGE NAVN:Stine

Alder: 24

TERMIN:20.aug

FØDESTED:Skejby

SCANNINGER:NF d.9.2

JM KONSULTATIONER:0

VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER:Finder ud af det til august :loveshower

MULIGE NAVNE:Rosa og Carl

STØRRE SØSKENDE:nej

TAGET PÅ I KILO:ca.2kg (nu Uge 14+6)

GENER:(fx. kvalme, smerter, sover dårligt)Har det fantastisk lige nu. HAr haft 3 ugers opkast og kvalme henover julen (sikkert meget heldigt :rolleyes )

SÅDAN VIL JEG FØDE: I vand/stående på hug (?) og helst uden medicinsk smertestillende -men det kan jeg vel hurigt ændre på!!

HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min kæreste

ANDET: Jeg er stadig meget fysisk aktiv: løber, spinner, svømmer, dyrker yoga osv. Hvad med jer andre? Spekulerer over, om min energi ophører på et tidspunkt??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MIT RIGTIGE NAVN: Henriette (stor overraskelse)

ALDER: 22 år

TERMIN: 28 august

FØDESTED: Hjemme

SCANNINGER: 3 trygheds og NF venter nu på kønsscanning og MD ;)

JM KONSULTATIONER: 6 marts

VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: får besked tirsdag :D

MULIGE NAVNE: pigenavnet er valgt men hemmeligt, drengenavne er vi stadig usikre på..

STØRRE SØSKENDE: Gabriella fra september 09

TAGET PÅ I KILO: -200 g

GENER:(fx. kvalme, smerter, sover dårligt) kvalme, opkast, bækkenløsning :(

SÅDAN VIL JEG FØDE: vil gerne føde i vand :loveshower

HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: min mand i hvert fald

ANDET: Glæder mig helt vildt til maven bliver større og se hvor meget G forstår :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER