shirley

3. Jordemoder besøg idag

10 indlæg i dette emne

Idag skal jeg til mit 3. Jordemoder besøg kl. 13... Da jeg har født før så har jeg ikke lige så mange besøg som første gang..

Jeg er meget spændt på hvad hun skyder ham til at veje nu... Jeg er 33+5 og føler mug som en kæmpe hval efterhånden og sover så dårligt om natten... Nu må det godt snart blive Januar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Held og lykke med besøget... Jeg har slet ikke fået min baby skønnet, hvor længe har de gjort det ved dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste jordemoder besøg gjorde hun det også.. Det er et godt stykke tid siden og der skønnede hun ham til ca 1kg...

Er ret sikker på han vejer over 2kg nu.. For 4 uger siden skønnede min egen læge ham til ca. 1500 gram :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor skønt.. Glæder mig også til mit 3. jordemoder besøg i næste uge :loveshower Syntes at det er så skønt, at følge lidt med i hvor meget han tager på og hvordan han ligger :7himmel

Glæder mig til at høre en opdate :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undrede mig også over at jeg ikke fik skønnet babys vægt sidst, men kom selvfølgelig først i tanke om det da jeg kom hjem... Næste gang jeg skal til jordemoder er først om en måned... 3½ uge før termin.. Så håber bare hun vokser som hun skal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er besøget overstået og det gik rigtig fint :-)

Jeg har i alt taget halvandet kg på i graviditeten.... Lillemanden blev skønnet til at veje 2200-2300 gram og han har lagt sig med hovedet nedad og det var flot når det er nr. 2 graviditet :)

Alt i alt et rigtig dejligt jordemoderbesøg idag :) Og så fik jeg oven i købet tilbudt en ekstra scanning her den 15. December :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var godt at høre, at det hele er som det skal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med et godt besøg.. Hvorfor blev du tilbudt en ekstra scanning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået tilbudt flere ekstra scanninger pga forskellige årsager... Bl.a moderkagens placering og blødning osv.

Denne her scanning får jeg tilbudt fordi mit BMI var over 27, jeg skulle egentlig have haft den i uge 32 men de havde vidst glemt at tilbyde den... Sikkert fordi jeg er blevet scannet så meget :-) men nu får jeg den i hvert fald og det klager jeg ikke over :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor dejligt med et veloverstået besøg... Og sikke en fin vægt...

Det eraltid dejligt med en ekstra scanning så man kan se junior... Jeg glæder mig til næste uge hvor ejg skal til 3. lægebesøg...

I fredags vi blev scannet der skønnede de junior til at veje 1700 g i 31+3... Synes det lyder af meget, men håber virkelig ikke jeg får sådan en stor klump:) Men jeg har fået en fornemmlese af at jeg føder før tid, men nu må vi jo se... Jeg har på fornemmelsen jeg føder omkring d. 15 januar...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER