AgnetheV

Lactulose

3 indlæg i dette emne

Elias har i et stykke tid døjet rigtig meget med forstoppelse og SP sagde, at vi bare skulle købe Lactulose på apoteket til ham og give ham indtil det var i ordne igen, men passe på med at han ikke fik diarre af det.

Fedt nok tænkte jeg, og hoppede faktisk på sveskegrød først, men den lod ikke rigtig til at have nogen virkning (måske fordi jeg gav ham det i for små mængder?) Så jeg måtte overgive mig og købe det andet, så vores lille pus ikke sku ha ondt i maven længere...

Nu er det så begyndt at fungere igen (desværre alt for godt, han overskider det hele!) og mit spørgsmål er så, der står godt nok på pakken at det skal udfases ved at sætte dosen ned, men har i prøvet at stoppe med at give det uden problemer? Jeg har nemlig slet ikke lyst til at hælde det på ham mere nu hvor han bare har fået max gang i det igen...

Håber nogen kan hjælpe...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Astrid får det fordi hun har fået nyt smertelindrende som stoppede det hele.

Derfor gav jeg hende det i fredags maks dosis 6 ml. Og da der kom hul igennem har hun fået 3 ml de sidste to dage og jeg regner med at udfase hende i løbet af de næste par dage.

Men om du bare kan stoppe det ved jeg ikke men jeg tør ikke. Men jeg har jo også lidt andre omstændigheder end dig :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har trappet meget hurtigt ned, havde samme problem. Gik fra 5 ml til 3 ml til 1 ml. Og tobias har været på toilet i dag uden problemer. Men evt snak med din sp eller din læge. Jeg ville trappe ud meget hurtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER