Nitzen1987

Hvornår skal I til kønsscanning?

17 indlæg i dette emne

Nu skal jeg ikke selv vide hvad der gemmer sig i min mave, men er alligevel spændt på at høre, hvad der gemmer sig i jeres maver :) Så hvornår skal I afsted til kønsscanning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal afsted den 17 dec, så det bliver rigtig spændende og se hvad der gemmer sig derinde :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selv om jordemoderen til NF scanning sagde en pige, har vi booket kønsscanning. Det er allerede på fredag d. 9. Så vi glæder os til at se bettemussen igen.

Så må vi se om den stadig står på lyserød. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har ikk booket sådan en scanning - vi prøver og ser om ikke MD-scanningen kan afsløre det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har heller ikke bestilt en scanning men håber at kune se det til MD scanningen d. 6/1.

Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi venter lige til vi har været til en ny NF på fredag (i håbet om at I kan se det der), hvis ikke bestiller jeg en tid, forhåbentlig inden jul :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi venter lige til vi har været til en ny NF på fredag (i håbet om at I kan se det der), hvis ikke bestiller jeg en tid, forhåbentlig inden jul :)

Du skal være hurtigt så, for da vi bookede var der 6 dage i december hvor de stadig havde tider. Vildt så mange der booker tid.

Vi glæder os helt vildt. Det er allerede på fredag. Jubii :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal være hurtigt så, for da vi bookede var der 6 dage i december hvor de stadig havde tider. Vildt så mange der booker tid.

Vi glæder os helt vildt. Det er allerede på fredag. Jubii :-)

Der hvor jeg har kigget (hos dem i Kolding) var der masser af tider.. selv i selv samme uge hvor jeg kiggede.. Så tror nok jeg skal få klemt mig ind på en tid. :goodluck

Men ellers går det nok.. så venter vi bare til MD.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der hvor jeg har kigget (hos dem i Kolding) var der masser af tider.. selv i selv samme uge hvor jeg kiggede.. Så tror nok jeg skal få klemt mig ind på en tid. :goodluck

Men ellers går det nok.. så venter vi bare til MD.

Okay :-). Vi skal i Århus., det er vildt så booket det er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik ikke noget at vide om koen til NF i dag. Jeg spurgte ikke til det, men hun var saa grundig og kiggede mange andre ting igennem, mens vi ventede paa at Bettenok indtog en samarbejdsvillig position... Havde hun kunnet se noget om koennet, saa havde hun sagt det, tror jeg. Vi venter og ser uge 20 scanningen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal først forbi NF inden vi tager MD scanningen for at finde ud af hvad vi skal have, så der går noget tid endnu;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har booket tid til kønsscanning 22/12 - og så får vores forældre det at vide som en sjov lille julegave til jul, havde vi forestillet os :jul13:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selv om jordemoderen til NF scanning sagde en pige, har vi booket kønsscanning. Det er allerede på fredag d. 9. Så vi glæder os til at se bettemussen igen.

Så må vi se om den stadig står på lyserød. :-)

Ved godt jeg er rykket over i maj. Men svært at slippe juni. Kommer nu nok også til at føde i juni. Men vil da lige fortælle at vi stadig venter en skøn lille prinsesse.

Vi kunne se hendes fine lille næse. Så fantastisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt jeg er rykket over i maj. Men svært at slippe juni. Kommer nu nok også til at føde i juni. Men vil da lige fortælle at vi stadig venter en skøn lille prinsesse.

Vi kunne se hendes fine lille næse. Så fantastisk.

Helle, jeg synes du skal vaere aeresgaest hos os - mangler en royal smiley ;)

Dejligt med en lille prinsesse :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helle, jeg synes du skal vaere aeresgaest hos os - mangler en royal smiley ;)

Dejligt med en lille prinsesse :loveshower

Jubiiiiiii, det lyder skønt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes hele tiden jeg er rosinen i pølseenden - jeg skal først til nf-scanning i morgen. Kan de ikke se kønnet, så tror jeg faktisk, at vi venter til md. Kan de heller ikke, ja så køber vi en scanning :-)

Meeeen der er da en mulighed for at vi ikke kan vente, og så må vi jo afsted md-scanning forude eller ej :-) Jeg synes bare jeg har læst mig til, at man først må/vil/bør kønsscanne efter uge 18 af etiske årsager (så folk ikke får foretaget abort på baggrund af kønnet). Og i uge 18 er man jo meget tæt på md...

/Sarah

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange herinde har da faaet koensscanning i uge 14, saa mon ikke man kan det. Oensker mig i hvert fald hjem til DK med Scannignsjordemoderen lige om hjoernet, saa vi kunne faa en af slagsen NU :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER