KarinaS

Ny her i klubben..

5 indlæg i dette emne

Hej alle!

Så blev det endelig vores tur!

Vi har kæmpet i et par nu og sørme om vi ikke stod med en positiv test i søndags.

Tog en igen idag efter jeg har oplevet en del smerter når jeg rejser mig, går eller løfter, og den var mere positiv end i søndags så det går i den gravid fremad.

Jeg er bare ikke helt tryg ved de smerter jeg oplever. :(

Oplever også smerter i maven hvor det føles som musklerne bliver revet fra hinanden.

Men krydser fingre for jeg må have lov til at blive her og føde endnu et juli barn.

Forventet termin er 30 Juli ;) så er lige på kanten til at ryge over i august.

Mvh og rigtigt glædelig jul

KarinaS

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med gravisiteten og velkommen til juliterminsgruppen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke og velkommen til :loveshower

Endnu et juli-barn? Har du et i forvejen?

Jeg har også haft meget ondt i maven, det er højst sansynligt ligamentsmerter. Det er alle ledbåndende der giver sig for at gøre plads til graviditeten :)

Men hvis du er meget utryg, så tag da lige et smut til lægen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak..

Jeg har faktisk 2 juli børn ;)

Jeg har ringet og de har ikke engang så meget som en akut tid.. Første ledige tid er 21 dec. og der skal jeg ned og lave vandrejournal.

Lidt irriterende at have så gode læger, der er alt for lang vente tid hos dem. :(

MEn må bare håbe på det bedste og håbe det bare er ligamentsmerter..

Maven vokser allerede en hel del, var ret flad før men har da noget af en bule allerede og spiser ikke anderledes end normalt, Jeg var lige så stor sidst men der var der også tvillinger, den ene gik bare tabt i uge 10 ca..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak..

Jeg har faktisk 2 juli børn ;)

Jeg har ringet og de har ikke engang så meget som en akut tid.. Første ledige tid er 21 dec. og der skal jeg ned og lave vandrejournal.

Lidt irriterende at have så gode læger, der er alt for lang vente tid hos dem. :(

MEn må bare håbe på det bedste og håbe det bare er ligamentsmerter..

Maven vokser allerede en hel del, var ret flad før men har da noget af en bule allerede og spiser ikke anderledes end normalt, Jeg var lige så stor sidst men der var der også tvillinger, den ene gik bare tabt i uge 10 ca..

2 skønne juli børn - dejligt! Jeg er selv juli-barn, så ELSKER den måned.

Det er da træls med lægen, det lyder mærkeligt at de ikke har akut tider - det må være en meget dygtig læge.

Det kan da være det er tvillinger igen? Ellers er du velkommen i gruppen - jeg synes også allerede min mave fylder :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER