Guest Århus27

Ikke på terminslisten endnu

26 indlæg i dette emne

Hej Piger

Jeg havde glædet mig rigtig meget til at melde mig på terminslisten i dag, når jeg havde været til nakkefoldsscanning... Mistede sidste år omkring 12. uge, så jeg har ikke turde komme på banen før... og jeg var rigtig nervøs i dag... men jordmoderen fandt hurtigt hjertet og vi fik lov til at høre den beroligende hjerterytme... så langt så godt... men så gik det endnu engang galt... fik et rigtig dårligt nf-tal på kun 1:24, så jeg skal ind og have lavet moderkagebiopsi på tirsdag. Åbenbart var både min blodprøve, måling og min alder imod mig... Jeg er kun 33 år, synes da ikke det er så gammelt... Kan næsten ikke overskue at vente endnu en uge i uvished...

Indtil videre har jeg haft skjult min graviditet for alle pånær mine forældre og en nær veninde... og jeg havde glædet mig sådan til at fortælle mine piger det (vi har to piger på 5 og 9)... Der er ingen tvivl om, at jeg skal have en abort, hvis barnet viser sig at have Downs, andet vil jeg ikke kunne byde min familie... Men hvor er det bare hårdt at skulle igennem...

Ikke så meget andet end ynk her fra, og håb om at jeg næste uge kan komme med godt nyt

:boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg krydser fingre for godt nyt i næste uge :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhr nej, det er jeg ked af at høre :( - skal selv til NF i morgen, og det er bare sådan et svar jeg frygter at få :blink

Krydser SÅ meget for dig :goodluck

Hvis det kan være til en smule trøst, var der en inde fra jubiidebattens graviditetsforum, der fik en risikovurdering på 1:25, fik taget efterfølgende prøver, og der var ingenting galt - så der er da bestemt stadig håb forude :kram2

Håber så meget for dig, at du får det svar, du gerne vil have....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sikker på din baby er rask :) 1/25 er alligevel gode odds for der IKKE er noget :)

Jeg mener der var en herinde, hvor det var 1-4 eller sådan noget, og det var en sund og rask baby :)

Men det er nok det vi alle frygter..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser alt hvad jeg kan.

Selvom det er 1:24 så skulle det være meget uheldigt, hvis man tænker på at du har 24bolde, hvor en er rød og det var lige den i trækker.

Men jeg kan godt forstå at i for lavet testen .

Håber alt går godt. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha ventetiden er den værste :( håber at prøven viser et godt resultat i næste uge :goodluck en af mine veninder fik et dårligt tal til NF, men en moderkagebiopsi viste at baby var sund og rask og i dag er barnet et halvt år :) håber det samme bliver tilfældet for dig :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min lillesøster fik i øvrigt også et dårligt tal, på den ene af hendes tvillinger.. Men heldigvis var det en sund lille pige :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres venlige tanker og positive historier... Jeg forsøger på bedste vis at få tiden til at gå den næste uge... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sikker på der ikke er noget problem - en af min søn kammerater viste nogen lunde de samme tal da han lå i sin mors mave.

Han er i dag en aktiv og sød dreng uden nogen problemer :rolleyes

Så jeg er sikker på der ikke er noget problem... :goodluck Er selv over 35 og har NF på tirsdag så det er også lidt spændende hvad tallene viser.

God weekend :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er moderkagebiopsien overstået... og jeg skulle hilse og sige, at det gør ONDT!

Først kunne det ikke lade sig gøre, fordi min moderkage lå for langt tilbage... Forsøgte at tømme blæren helt uden resultat, hvorefter jeg fik besked på at drikke til min blære var helt fyldt... Så en halv times tid senere og godt 1 L væske, havde det rykket sig så meget, at det kunne lade sig gøre. Og for hulan hvor gjorde det altså ondt. Dem der sammenligner det med en blodprøve må have en langt højere smertetærskel end mig...

Nu er jeg hjemme, og kan vente på svar torsdag eftermiddag om alt går vel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt nok ubehageligt :( Krydser for, at alt er som det skal være :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herfra krydses også arme og ben for dig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har først læst din historie nu og krydser alt hvad krydses kan for et godt svar i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aah, det lyder ikke rart :kram2

Jeg haaber og krydser for at jeres baby er sund og rask :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi fået svar!!! Blev ringet op ved 15-tiden hvor de lige havde fået faxet svaret ind fra laboratoriet - og det er godt svar. :-) der er ingen downs syndrom, og vi venter os en lille pige til juni... Så dejligt... Og nu har vi lige fået fortalt det til vores piger- og de blev SÅ glade .,,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt :biglove :balloon :hurra :toot :kram :glad :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor godt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke :loveshower Det var gode nyheder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den sunde og raske pige :) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower

Faaaaaantastisk - ej, hvor DEJLIGT!!!! Kæmpestort TILLYKKE med det :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk Sikke en lettelse :) Stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastiske nyheder, stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor dejligt! :loveshower :loveshower :loveshower

Tillykke med jeres lille skønne pige!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kort update... der er stadig liv i maven :loveshower Har fået endeligt svar på de genetiske analyser, og alt ser ok ud... Og så har jeg været til JM i dag, og fik hørt hjertelyd, så alt ser ud til at gå godt... Godt Nytår til jer alle...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER