ønskebaby

har brug for jeres erfaringer. :D

8 indlæg i dette emne

der hvor v i bor nu er der ikke meget plads og vi øger familien til april. :D så har lige brug for nogle gode råd eller erfaringer fra jer kloge kvinder. :D

hvor længe kan babyen sove i samme rum som forældrene???

kan en på 6 år og en baby dele værelse hvis den ældste kun er der hver anden weekend og babyen sover hos forældrene den weekend den ældste er der???

(det skal lige siges at vi ikke har det vilde med penge da jeg er færdig til januar med uddannelse og højst sansynligt ikke kan få et job inden 19 marts hvor min barsel starter. og så kommer der jo først flere penge ind når min barsel er slut så derfor har vi ikke råd til en lejlighed med værelser til alle lige foreløbig. :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige et spørgsmål til økonomi. Skal du ikke med i en a-kasse, så du kan få barselsdagpenge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan først melde mig ind den dag jeg har sidste eksamen. for var ½ år i vietnam og så kan man ikke være medlem så får først dagpenge fra marts af. og så barselpenge fra april. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har planer om at bo i en toværelses lejlighed med baby i 6 måneder :)

Tror sagtens de kan dele værelse.. Tror faktisk baby er helt ligeglad hvor den sover - om det så er på badeværelset :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan først melde mig ind den dag jeg har sidste eksamen. for var ½ år i vietnam og så kan man ikke være medlem så får først dagpenge fra marts af. og så barselpenge fra april. :D

Nå, okay. Det lød bare som om du slet ikke havde en indkomst før efter barslen og dagpenger er immervæk dobbelt så stor som SU

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har hørt at de dagpenge jeg får ikke er særlig store da jeg ikke har arbejdet men studeret... så det skulle være lige som suen bare med nyt navn. :D

ja jeg tænker også lidt at babyen er ligeglad med hvor den sover. så derfor har den store jo egentlig eget værelse selvom der står nogle andre ting der inde også. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har hørt at de dagpenge jeg får ikke er særlig store da jeg ikke har arbejdet men studeret... så det skulle være lige som suen bare med nyt navn. :D

ja jeg tænker også lidt at babyen er ligeglad med hvor den sover. så derfor har den store jo egentlig eget værelse selvom der står nogle andre ting der inde også. :D

Du får vel dimmitendsats? Den ligger på 13.607 i gns pr måned før skat og der skal ikke betales AMB

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har hørt at de dagpenge jeg får ikke er særlig store da jeg ikke har arbejdet men studeret... så det skulle være lige som suen bare med nyt navn. :D

ja jeg tænker også lidt at babyen er ligeglad med hvor den sover. så derfor har den store jo egentlig eget værelse selvom der står nogle andre ting der inde også. :D

Mener at da jeg var studerende fik jeg knap 5000,- udbetalt. Da jeg kom på dagpenge fik jeg udbetalt godt 8000,- hvilket jeg kan huske jeg synes var DEJLIG mange penge!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER