MLM

Menstruation

16 indlæg i dette emne

Hvad pokker sker der jeg har men første gang efter Astrids fødsel. Og jeg skal love for at piraterne på det røde hav er udsat for storm.

Det er da maks så vildt jeg bløder er der nogle af jer som har oplevet det. Ellers tror jeg snart jeg forbløder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det oplevede jeg også - den første gang efter fødslen var det også helt vildt.

Jeg bløder normalt kun et par dage, men det stod ud i 5 dage (undskyld hvis I får et grimt billede på nethinden nu :lol )

Men heldigvis er det helt normalt igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg MAX blødte også både 1-2 gang efter begge fødsler, men det normaliserede sig gudskelov, for hooold da op, det var da ikke bind med bleer der var behov for

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld, jeg kommer til at tænke på Anja fra Anja og Victor, hvor de er med i det der hvor de bliver filmet.. Hvor hun siger hun overvejer at tage en af babys bleer på :whistling :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok så håber jeg min krop arter sig for det er bleer og tampooner så store som underarme der skal bruges.

Jeg blev sgu helt forskrækket :whistling

Men dejligt at i ville dele jeres intime detaljer med mine pirater :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik min første mens efter fødsel d. 28.10 - det var nu ikke så slemt igen syntes jeg..

Hmmm... den burde være lige på trapperne igen, har haft småondt hele dagen og prutter som bare fanden :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De første gange blødte jeg også afsindigt meget de første par dage <_< Om natten stod den også på Pampers :P Men nu er det meget mere normalt igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blødte også voldsomt meget og det fortsatte i 5 måneder <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De første gange blødte jeg også afsindigt meget de første par dage <_< Om natten stod den også på Pampers :P Men nu er det meget mere normalt igen..

Pampers verdensklasse var det up and go :whistling :whistling Menjeg var faktisk ved at tænke i Tena verden det er vel ligeså slemt :-)))))))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blødte også voldsomt meget og det fortsatte i 5 måneder <_<

Ingen pause overhovedet ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik min første mens efter fødsel d. 28.10 - det var nu ikke så slemt igen syntes jeg..

Hmmm... den burde være lige på trapperne igen, har haft småondt hele dagen og prutter som bare fanden :P

Hvad med denne gang eller er du gravid :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med denne gang eller er du gravid :whistling

Tog en test som Viste negativ, men ingen mens endnu.. kun smerterne :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tog en test som Viste negativ, men ingen mens endnu.. kun smerterne :(

Hmmm men så må i klø på næste omgang :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej :wacko

Omg det var da ikke til at holde ud stakkels dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omg det var da ikke til at holde ud stakkels dig

Nej det var et helvede! Og specielt fordi jeg, af flere omgange, måtte tilbage til efterfødselsbind :wacko Og sov på håndklæder - jow det var herligt :D Var ved lægen et par gange og fil af vide, at det ikke var normalt, men der blev intet gjort! Har så efterfølgende, af en anden læge af årsager jeg nok skal forskåne jer for, fået af vide at der måske har siddet en rest moderkage efter KS. Men det er ikke til at vide nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER