fuglemor

lægebesøg- 4 ugers deltids sygemelding

3 indlæg i dette emne

Har skrevet med min læge på mail pga af de smerter jeg render rundt med. Idag havde jeg så tid til at vi skulle tale om det ansigt til ansigt. Efter lidt snak synes han jeg skulle deltids sygemeldes i 4 uger som udgangs punkt. <_< Er både lettet men også træt af at det allerede er nu, men lettet over at nu er den beslutning så taget og forhåbentlig kan det betyde færre smerter så jeg kan nyde maven lidt mere :gravid

Har desuden idag besluttet at få en scanningspakke ved scanningsjordemoderen. Så nu er første scanning bestilt til d. 14 dec :loveshower så vi kan se at den lille blyp har det godt inden jul hvor vi tror at de to store skal vide at vi får en lillesøster/lillebror.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror det er rigtig fint at du er blevet deltidssygemeldt.

Selvom du selv synes det er træls, så må du jo tænke på den lille nens først :)

Så jeg ville da nyde de 4 uger på halv tid og få slappet rigtig godt af!

Hvor er det skønt med scanningerne! Det bliver spændende at se den lille :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ved det godt men tror bare ikke at det kun er de 4 uger det er nok desværre bare starten ifølge min læge. Men ja jeg skal vende det til noget positivt. Har det bare rigtig svært med det, måske også fordi jeg tænker for meget over havde andre tænker. :huh

Jeg glæder mig helt vildt til at se den lille blyp. Og ikke mindst til at fortælle de to vi har om blyp, det bliver nemlig først efter skanning. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER