LykkeV

1. lægebesøg i morgen

5 indlæg i dette emne

Jubiii...jeg skal til mit 1. lægebesøg i morgen - hvor jeg forhåbenlig bliver bekræftiget i, at jeg også er gravid (selvom jeg jo godt ved det) :wee Er bare så spændt!

Og sikke en dejlig morgen...for første gang i et par uger har jeg "kun" været oppe at tisse 3 gange i nat og føler mig nærmest noget der ligner udhvilet til morgen... og ikke nok med det, jeg kunne gå alm. på toilet i morges uden total hård mave og levere andet end kun spejderhagl :yay Utrolig hvad der kan glæde en...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det bliver spændende med første lægebesøg :)

Jeg skal først afsted på mandag, men der skulle alt så også komme på plads ;) Så kan ventetiden til modtagelse af indkaldelse til NF osv. begynde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiii...jeg skal til mit 1. lægebesøg i morgen - hvor jeg forhåbenlig bliver bekræftiget i, at jeg også er gravid (selvom jeg jo godt ved det) :wee Er bare så spændt!

Og sikke en dejlig morgen...for første gang i et par uger har jeg "kun" været oppe at tisse 3 gange i nat og føler mig nærmest noget der ligner udhvilet til morgen... og ikke nok med det, jeg kunne gå alm. på toilet i morges uden total hård mave og levere andet end kun spejderhagl :yay Utrolig hvad der kan glæde en...

Held og lykke med lægebesøget i morgen :) Det bliver spændende. Jeg glæder mig til på onsdag, der skal jeg til kontrolvejning og så skal jeg have bestilt tid til 1. lægebesøg :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så specielt at få sin vandrejournal :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi...ja utrolig hvilken glæde et stykke papir pludselig har :D Det er ligesom at så er det hele i gang...

God fornøjelse til I andre også...så kan vi mødes om en uges tid i en glædestråd :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER