Guest Gremina

Gøre værelse klar

11 indlæg i dette emne

Hvornår ville i begynde at samle seng og pudslebord og sætte på værelset?

Jeg går på barsel den 9.dec og så er der 8 uger til termin.

Har også sagt til manden at nu skal vi også snart have barnevognen hjem(den står hjemme hos min mor) så jeg kan få vasket betræk og ordnet nogle andre ting på den, Kan slet ikke huske hvornår vi gik igang med vores store pige, men kan bare mærke nu at jeg er ved at være utålmodig, men selvfølgelig skal jeg også have nogen ting og gå nusse med mens jeg er på barsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvornår ville i begynde at samle seng og pudslebord og sætte på værelset?

Jeg går på barsel den 9.dec og så er der 8 uger til termin.

Har også sagt til manden at nu skal vi også snart have barnevognen hjem(den står hjemme hos min mor) så jeg kan få vasket betræk og ordnet nogle andre ting på den, Kan slet ikke huske hvornår vi gik igang med vores store pige, men kan bare mærke nu at jeg er ved at være utålmodig, men selvfølgelig skal jeg også have nogen ting og gå nusse med mens jeg er på barsel.

Jeg har selv termin d. 31 januar og ejg begynder nok nu her stille og roligt at samle seng og alt det der... Vi ahr lige flyttet den store ud fra værelset, så skal lige have gjort rent og sådan noget inden vi begynder at flytte derind...Venter med at male ind til vi ved hvilket køn det bliver... Men kan godt forstå dig...

Men hvis du er overtroisk, så må du jo ikke få barnevognen hjem før du har født...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har gjort det lidt løbende som vi har fået tingene hjem... Eller det vil sige min mand har været helt oppe at køre så inden jeg kunne sige noget havde han samlet det hele :) Det er så sødt at se ham bygge rede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi begynder først til januar/februar måned med at ordne værelse. for der skal flyttes en masse ting rundt og sådan og når jeg samtidig skriver bachelor så er overskudet til oprydningen og omflytningen ikke så stor. :D men glæder mig til at kunne komme igang. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har termin 31. december, og for en uge siden fik vi samlet tremmesengen og stillet på plads ved siden af vores seng i soveværelset.... fik også vasket sengetøjet og lagt i.... puslebordet har stået klar i en måneds tid nu, og baby tøj lagt på plads i skuffer.... så, jeg synes nu at vi er i go tid.... vi mangler dog stadig at købe en del ting til baby, det får vi gjort er i starten af december.... barnevognen har vi fået foræret at min mands søster, så den har stået hos os i nogle måneder nu.... så nej, jeg er absolut ikke overtroisk med sådan noget.... (synes det er lidt pjat :rolleyes ) så, tag du roligt den barbevogn med hjem, hvis du gerne vil have vasket betræk osv....

men det er en god ide at få gjort tingene i god tid, så i ikke skal stresse med det i sidste øjeblik, altså sådan noget med tremmeseng og puslebord, de ting som skal bruges med det samme.... andre småting, kan du så gå stille og roligt og pusle med når du er på barsel, altså lægge baby tøj, bleer og andet på plads i skuffer og skabe, hænge billeder op på væggen og hvad der ellers måtte være....

håber det kan bruges til noget.... :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har allerede gjort alt klar og jeg har termin i maj.. hehe.. kan bare godt lide tingene kan stå og dufte af inden baby skal sove på sit værelse..

tøj osv. bliver dog vasket først par uger før termin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja... Jeg er 36+4 i dag og vi har endnu ikke købt hverken puslebord eller puslepude og vi har ikke rigtig noget hus at indrette i disse dage :rolleyes

Men al tøj, sengetøj og Duni er vasket og sengen står i kælderen, så den skal bare tørres af og samles :)

Hvis vores situation havde været anderledes, var jeg nok kommet lidt længere. Heldigvis har vi en velopdragen datter der foreløbig bliver hvor hun skal ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ikke lige overtroisk når det handler om barnevognen, men tilgengæld med en masse andre ting. Nå tror at jeg så småt er kommet frem til med mig selv at når jeg går på barsel vil jeg stille og roligt begynde at finde de forskellige ting frem fra gemmerne, selvom det kripler og krapler i fingrene for at gå igang liiiiige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tja, jeg har termin d. 6 januar og vi har ikke rigtig noget klar endnu...

barnevognen står i butikken- vi skal først ud at købe/bestille puslebord og seng her i weekenden- og det tager vist en uges tid inden de kommer - så kan vi samle og lægge på plads etc. Så indtil videre er der købt ting, de står bare gemt i poser rundt omkring.... men det er også helt fint for os :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termn i feb. og her er tøjet ved at være på plads. Jeg har jo det meste fra de 2 store drenge, så tøjet og sovebarnevogn kom ned fra loftet sammen med alle vores nisser. Så det er på plads og vasket :-)

Vi henter combivogn, vugge og autostol i januar når vi kommer hjem fra ferie :-)

Vi regner med at købe nyt hus i start 2012 da vi mangler et værelse til den lille nye, så han må vente med værelse til vi er flyttet, selvom jeg er blevet skældt ud af mine drenge over der ikke er et værelse til lillebror :lolhit

Vi mangler en pudslepude og diverse dertil men det kommer nok i feb når vi er kommet over julen og ferien :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin 18. Januar og vi har samlet sengen og vasket dyne osv.. Lige pt er sengen dog proppet med alt muligt til baby som bleer, autostol mm samt en masse julegaver til familien :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER