Fru-Malling

Har været til NF

3 indlæg i dette emne

Hej piger.

Så har jeg været til NF idag.

Det gik rigtig godt. Det var en skøn lille brombasse.

Men de kunne ikke udføre risikovurderingen fordi hun ikke mente at jeg var så langt henne. Blev sat 12 dage tilbage :o

Ikke at det på nogen måde passer i forhold til hvornår vi har været sammen, for i følge hende så passer det med at baby er lavet 2 dage før jeg testede positiv. lidt fjollet :P

Men hun ville ikke sige præcis hvor langt jeg var henne, før jeg har været til en ny NF den 9. dec. Men så får vi da baby at se igen om 1½ uge :loveshower + der er længere tid til at få overstået eksamenerne til sommer inden baby kommer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ejj, blev helt forskrækket, da jeg læste overskriften ".... endte i en TS" - for jeg anede ikke lige, hvad det stod for :whistling

Men FEDT at du så baby og den havde det godt - så krydser stort fingre for næste NF :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejj, blev helt forskrækket, da jeg læste overskriften ".... endte i en TS" - for jeg anede ikke lige, hvad det stod for :whistling

Men FEDT at du så baby og den havde det godt - så krydser stort fingre for næste NF :goodluck

:ditto blev også helt forskrækket... Men spændende med ny scanning om et par uger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER