Myliona

Ondt i ryggen..

4 indlæg i dette emne

Jeg har de sidste par år, haft job hvor jeg skal stå op i lang tid ad gangen, det meste af dagen - først som lærer og nu i butik...

Men jeg er begyndt at "mærke min ryg"..

Det er faktisk så jeg er nødt til at sætte mig ned, flere gange i løbet af dagen fordi det gør ondt :( Det er lige ved lænden, og det trækker nedad, midt i ryggen - svært at forklare :rolleyes

Det kan da ikke allerede være pga graviditeten? Jeg er kun 9+1 jo <_<

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre ved det - for de smertestillende som virker på mig, er "forbudte" når jeg er gravid :(

Sidder på arbejdet, og tænker at det er frygteligt at jeg selv efter en dag med næsten intet arbejde har ondt.. :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv, det lyder ikke rart! :kram

Jeg ved ikke om det allerede kan være begyndende bækkenløsning? Jeg ved ikke hvornår det starter...

Hvis jeg var dig, ville jeg da tage til lægen og høre om der kunne gøres noget? Evt. nogle andre piller, som du kan tåle nu?

Jeg håber ikke det udvikler sig til bækkenløsning - det skulle være SÅ smertefuldt!

God bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg har en gravid kollega som beskriver noget i den retning. Hun endte med at gå til kiropraktor og det har hjulpet hende helt vildt. Men hvis det er noget du vil overveje så huske at finde en som har erfaring med gravide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også meget tidlig ondt i lænden. Måtte sidde med varmepude for at lindre.

Det er højst sandsynligt fordi kroppen er ved at gøre plads til babyen. Så tror det er helt normalt. Men du skal selvfølgelig være obs på om det udvikler sig til alvorlig bækkenløsning (tror dog ikke man er i tvivl så :blink)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER