Guest

Så har jeg været til NF

7 indlæg i dette emne

Hej allesammen

I går var jeg til NF scanning, det var så fantastisk.

Baby var super aktiv og slog lige et par kolbøtter.

Kæresten mener på billedet at kunne se at det er en dreng, mens jeg mener at det er et lår eller bare lidt utydelighed, men hvad siger i?

Jeg har sat en ring, der hvor kæresten mener at kunne se noget...post-3803-004688100 1322551978_thumb.jpg

Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan da godt se, at det kunne ligne noget - men tænker om det allerede ville være så tydeligt? :unsure

Ville nok satse på det du siger ;) Men der er da spændende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den veloverståede scanning... hmmm.... synes, at det er svært at vurdere om det er det ene eller det andet man kan se på billedet :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med den veloverståede scanning, skønt skønt skønt :loveshower

Mht. kønnet: Jeg ANER ikke hvad jeg skal kigge efter, men kan da godt se, at der er "noget" indeni din ring :whistling

Sagde sygeplejersken/scanningsdamen noget om kønnet?

Jeg har to veninder, der har været til NF i Roskilde i løbet af det sidste halve års tid, og de fik begge oplyst kønnet "med 85 % sikkerhed" til NF, og fik det begge efterfølgende bekræftet til private kønsscanninger, så man kan da muligvis godt se det... SPÆNDENDE - glæder mig til at høre, om hr kæreste får ret :jul11:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

på besøg

På det tidspunkt hvor man får nf har begge kønnene tap, så kønnet afgøres der efter vinklingen på vedhænget. Så det er meget usikkert og tror slet ikke i selv ville kunne afgøre om det er det ene eller andet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra den vinkel det billede er på, tror jeg slet ikke man kan sige noget om kønnet endnu.. Så hvis det ER en dreng, så tror jeg altså ikke det der er hans tisser ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kommentarerne!

Jeg mener jo heller ikke at man kan se noget endnu, så vi må vente til MD scanningen d. 6/1 ogg så skal jeg nok komme med en update.

Knus Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER