Helle H

NF scanning ,endelig i morgen

19 indlæg i dette emne

Jeg glæder mig helt vildt til i morgen, samtidig er jeg nervøs. Tænk hvis der nu er noget med den bette.

Vi har først tid kl. 11.

Sååååååå lang tid til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhhh, hvor bliver det spændende :loveshower

Jeg kender følelsen af både nervøsitet og forventning; fik taget blodprøve til doubletest i dag og skal til NF på Riget fredag til frokost

Jeg krydser alt for dig - selvfølgelig er det, som det skal være :goodluck . OG husk billeder, tal og hvad du så - vi vil følge med :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det bliver godt at se den lille igen - kan godt forstå at du glæder dig... det giver også en stor ro, når det er overstået....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal du til temaarrangement i jordemodercentret i Randers på torsdag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal du til temaarrangement i jordemodercentret i Randers på torsdag?

Ja. Hvis jeg ikke skal på arbejde. Min ryg er gået helt amok. Jeg har været til fys igen i dag og skal igen torsdag. Tager du derop?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal arbejde - skal have mindst 20 timer for at undgå aktivering... Så jeg må vente til d. 29. december

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal arbejde - skal have mindst 20 timer for at undgå aktivering... Så jeg må vente til d. 29. december

Øv, kunne da have været hyggeligt at mødes :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige ønske dig en rigtig god scanning i dag.. Glæder mig til opdatering jul3.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der kun 2 timer til!

Held og lykke. Husk at nyde det, det er så fantastisk.

Vh, Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige ønske dig en rigtig god scanning i dag.. Glæder mig til opdatering jul3.gif

Tak, jeg ryster helt. Er meget nervøs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der kun 2 timer til!

Held og lykke. Husk at nyde det, det er så fantastisk.

Vh, Lene

Skal prøve at nyde det. Vi skal lige se at den er der og bevæger sig. Puha.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber at du får en god scanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg endelig ved computeren og kan fortælle jer om en helt igennem fantastisk scanning.

Den lille Pige vi venter os, var så fin og hun vendte og drejede sig inde i min mave. Hende der scannede os var så fantastisk sød. Hun var så sød til at fortælle os alt hvad hun så.

Hun lavede en tvær scanning, hvor hun kunne se alle organer så fine ud selv nyrerne, som man normalt ikke kan se endnu.

Jeg får helt en klump i halsen når jeg tænker tilbage på den. Det var bare så fantastisk.

Hun kunne næsten 100% sige at det er en lille pige vi venter os..... MEN.....ssssshhhhh, det er en hemlighed lidt endnu.

Hun scannede flere gange rundt og kunne kun se kønslæber og ingen lille tap. Lidt mærkeligt for jeg havde jo drømt at vi skulle have en lille dreng. så det havde jeg faktisk regnet med.

Men Jørgen var igang, fars lille pige.....hmmmm, skal jeg anskaffe mig et gevær nu eller skal jeg vente.....hahahahahahaha. Fars pige allerede.

I skal nu ikke snydes for et lille billede af prinsessen :-)

post-3734-005007000 1322572106_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dekligt med en god scanning :loveshower Imponerende at de allerede kunne give et bud på barnets køn :)

Blev din termin rykket?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:balloons Tillykke med en veloverstået scanning!

Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men nu er det jo så, at jeg skal rykke termin gruppe. Lægen rykkede min terminsdato til 31maj. Lidt mærkeligt at skulle skifte gruppe. Lidt trist. Hader at være den nye pige i klassen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men nu er det jo så, at jeg skal rykke termin gruppe. Lægen rykkede min terminsdato til 31maj. Lidt mærkeligt at skulle skifte gruppe. Lidt trist. Hader at være den nye pige i klassen.

Jeg er også "bange for" at min termin bliver rykket til Juni gruppen :P Men også spændt.. Det gode er jo at der så går kortere tid før vi får set vores mirakler :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er selvfølgelig rigtig.

Men jeg kommer jo nok til at kigge forbi engang imellem. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhr, endnu en god scanning, skøøønt :loveshower

Vildt at I kunne få kønnet at vide - men det har jeg hørt fra flere af mine veninder, at de også har fået. Jeg vil være enten 12+0 eller 12+2 (hvis den seneste scanning er den mest korrekte), når jeg skal til NF, så det er nok for tidligt at se noget - ville ellers SÅ gerne vide kønnet, selvom jeg er græsk-katolsk om hvorvidt det er en dreng eller en pige.

Ærgerligt, hvis du forlader gruppen :jul7: - så du kunne jo vælge at have to terminsgrupper; du kan jo hurtigt ryge ind i juni måned, før du føder :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER