ki schou

Uden natble - hvornår

6 indlæg i dette emne

Det går rigtig godt med at Leo ikke bruger ble mere om dagen, nu siger han selv til både ved A og B :rolleyes

Hans ble har været helt tør nu i 8 nætter i træk, vi havde tænkt at prøve uden natble, når der har været 14 tørre nætter, synes jeg har hørt andre sætte det som mål.

Hvor lang tid har I sagt, at der skulle være tør ble før I droppede nat bleen?

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville mene at det er et fint mål at have. Jeg tror det vil være cirka det samme herhjemme. Dog har Isaac stadig meget tunge bleer når han står op

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

August sagde selv han ikke ville mere :balloons Og der havde vi et uheld den første nat og det var det.

Selvføldig har vi uheld indimellem men sådan er det jo :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I nat har Leo sovet uden ble for første gang - og der var ingen uheld.

:yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi droppede natbleen samtidig med dagbleen ved begge børn. Og det gik helt fint. max 2 uheld om natten for dem begge. Det skal dog siges at se selv ønskede at sove uden ble om natten, og det forsøgte vi så. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Finbarr kom af med bleen i maj, men ikke om natten, den var altid meget våd, men for 14 dage siden besluttede jeg at prøve at han sov uden ble, første nat ingen uheld anden nat var også uden uheld, han ville dog på toilet kl 6.30. Trede nat havde han tisset meget lidt, det vat ikke kommen gemmen lagnet. Så havde han en nat med uheld, men tror først den var lige inden han vågnede. Der var nogle dage hvor han tissede og andre han ikke gjore. Og de sidste 4-5 natter han han ikke tisset.

Så vil mene i godt kan tage den af nu, men vaære forberet på der kan komme et uheld en gang imellem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER