Nitzen1987

Shoppetråd - udstyr

19 indlæg i dette emne

Og en tråd hvor vi kan vise de lidt større ting frem.... (Fx. seng, barnevogn, puslebord, autostol mv.) Og igen smid gerne et link, hvis det er købt online :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig god ide, Nitzen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

super go idé med de to tråde.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige vise vores nok største køb, der kommer til at finde sted her i graviditeten.....

Vores barnevogn - en Odder Zip på sort X-dream-stel (som billedet, bortset fra at stellet er sort :))

Barnevogn.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige vise vores nok største køb, der kommer til at finde sted her i graviditeten.....

Vores barnevogn - en Odder Zip på sort X-dream-stel (som billedet, bortset fra at stellet er sort :))

Barnevogn.jpg

Ha ha ha ha ha ha, fantastisk valg og god smag i har :-). Vi har valgt præcis den samme, farver og det hele. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ha ha ha ha, fantastisk valg og god smag i har :-). Vi har valgt præcis den samme, farver og det hele. :-)

:D Nå I har også allerede bestilt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D Nå I har også allerede bestilt?

Nej, dog ikke endnu. Vi har lavet en laaaaaaang liste :-), vi fik at vide at jo mere vi køber på en gang jo mere i rabat. :-) så i februar shopper vi amok. Alt på en gang :-) :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, dog ikke endnu. Vi har lavet en laaaaaaang liste :-), vi fik at vide at jo mere vi køber på en gang jo mere i rabat. :-) så i februar shopper vi amok. Alt på en gang :-) :-)

Hvad er det for en butik, der giver sådanne rabatter? :whistling

Mvh Panda *spørger aldrig selv efter rabat, men er kæreste med en ærke-jyde*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det for en butik, der giver sådanne rabatter? :whistling

Mvh Panda *spørger aldrig selv efter rabat, men er kæreste med en ærke-jyde*

Vi handler i babysam.

Det var sælgeren der selv begyndte at snakke om rabat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi handler i babysam.

Det var sælgeren der selv begyndte at snakke om rabat.

Det havde vi også tænkte os at gøre - lige indtil vi fik tilbudt Odder-vogn til -20% - det besparelse kan vi nok ikke få på anden vis :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det havde vi også tænkte os at gøre - lige indtil vi fik tilbudt Odder-vogn til -20% - det besparelse kan vi nok ikke få på anden vis :D

Nej, vildt fedt tilbud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også købt en odder vogn med 20 % rabat i dag :glad

Den er bare så super fin. Vi er godt nok i meget god tid, for den skal jo først bruges om ½ år. Men sådan tilbud render man ikke ind i hver dag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er gang i barnevognskoebet - jeg er ved at saette vores Basson Grande og autostol koeb igang :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også købt en odder vogn med 20 % rabat i dag :glad

Den er bare så super fin. Vi er godt nok i meget god tid, for den skal jo først bruges om ½ år. Men sådan tilbud render man ikke ind i hver dag :loveshower

Hvilken model købte i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har koebt vores barnevogn nu :loveshower

Godt nok over telefonen og med bankoverfoersel, fordi vi bor sydpaa. Men hvor skal de have en tak for at skaffe en vogn i den helt rigtige farve og til en god pris. Dejligt fleksible hos Kaere Boern i Aarhus!

Det blev en Basson Grande Noble i moerkeblaa(daddy har valg farven). Det er ud fra den betragtning, at vognen opfylder mine krav om fine detaljer, stabilitet og stoerrelse. Og mit oenske om en god, dansk barnevogn :) Jeg ville ikke betale prisen for en ny Odder, men gerne noget lignende. Vi fik en rigtig god pris, 2999 kr og hun gav os endda de punkterfri hjul til uden merpris, selvom de koster 150 kr. stykket.

Der er udluftning i kalechen og bunden(vigtigt for Bettenok i varme Italien), forskellige lommer, reflekser og solgardin. Stort liggemaal(97 cm), knaekbart styr, vaskbart inderfor, vindklap og solklap, rygstoette indbygget og nem at klappe sammen. Alt ialt mange fine detaljer og en god vogn - jeg er sikker paa at vi bliver glad for den :)

Vi har koebt Kaere Boerns Luksus Barnevognspakke til 1550,-. Jeg fik uden problemer en puslepude med istedet for regnslaget(50 kr. ekstra for den, jeg ville have). Vi overtager nemlig en Odder lift og ekstra regnslag fra min dejlige soester, saa det er alletiders.

Luksuspakkenindeholder:

Madrasser til baade lift og vogn

Lagen

Sengetoej, oekotex

Silver Luxwell babydyne

Barnevognssele

Insektnet

Puslepude istedet for regnslag

Ihhhh, jeg er glad og solen skinner :loveshower

post-2587-011896100 1325152697_thumb.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er fin camillat :-).

Det må Være dejligt at have det på plads :-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har koebt vores barnevogn nu :loveshower

Godt nok over telefonen og med bankoverfoersel, fordi vi bor sydpaa. Men hvor skal de have en tak for at skaffe en vogn i den helt rigtige farve og til en god pris. Dejligt fleksible hos Kaere Boern i Aarhus!

Det blev en Basson Grande Noble i moerkeblaa(daddy har valg farven). Det er ud fra den betragtning, at vognen opfylder mine krav om fine detaljer, stabilitet og stoerrelse. Og mit oenske om en god, dansk barnevogn :) Jeg ville ikke betale prisen for en ny Odder, men gerne noget lignende. Vi fik en rigtig god pris, 2999 kr og hun gav os endda de punkterfri hjul til uden merpris, selvom de koster 150 kr. stykket.

Der er udluftning i kalechen og bunden(vigtigt for Bettenok i varme Italien), forskellige lommer, reflekser og solgardin. Stort liggemaal(97 cm), knaekbart styr, vaskbart inderfor, vindklap og solklap, rygstoette indbygget og nem at klappe sammen. Alt ialt mange fine detaljer og en god vogn - jeg er sikker paa at vi bliver glad for den :)

Vi har koebt Kaere Boerns Luksus Barnevognspakke til 1550,-. Jeg fik uden problemer en puslepude med istedet for regnslaget(50 kr. ekstra for den, jeg ville have). Vi overtager nemlig en Odder lift og ekstra regnslag fra min dejlige soester, saa det er alletiders.

Luksuspakkenindeholder:

Madrasser til baade lift og vogn

Lagen

Sengetoej, oekotex

Silver Luxwell babydyne

Barnevognssele

Insektnet

Puslepude istedet for regnslag

Ihhhh, jeg er glad og solen skinner :loveshower

Skønt at I fik så meget på plads på en gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er fin camillat :-). Det må Være dejligt at have det på plads :-).

Tusind tak, Helle, det er skoent :)

Skønt at I fik så meget på plads på en gang :)

Ja, er du vanvittig! Det er rigtig meget - selvom listen stadig er lang :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER