Nitzen1987

Shoppetråd - tøj

23 indlæg i dette emne

Skal vi ikke have sådan en tråd, hvor vi kan fremvise alt det fine tøj vi køber til vores babyer undervejs i graviditeten? Er det købt online kunne man evt. også lige smide et link, hvis andre har brug for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har allerede købt det første tøj :) Synes det er stort endelig at kunne købe tøj til sin spire i maven :wub

Først et billede af sparkedragten som vi købte i går :) (str. 50) Den er købt i Børnebiksen i Låsby mellem Silkeborg og Aarhus :)

DSC00718.jpg

(regner med at der skal findes en grå bluse, der kan sættes indenunder...

Og her billeder af to natdragte jeg købte i H&M for nogle uger siden :) Kunne bare ikke lade være :oops (str. 56)

DSC00720.jpg

DSC00719.jpg

og så købte vi 5 hvide bodyer for 100 kr., (en enkelt i str. 50 og de fire andre i størrelse 56) men de er ikke så meget ved at vise frem, de er jo bare hvide, men planen er, at vi skal have købt sådan noget papir som man kan printe motiver ud på, hvorefter de kan stryges på textil :) Men Det bliver nok først en gang efter nytår, at vi får det gjort....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fine ting - jeg glaeder mig til en tur til DK, og mooooon ikke jeg kommer til at koebe en lille ting eller to sammen med min mor :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, der kommer til at gå mange måneder, før jeg tør shoppe noget - ikke fordi jeg ikke har lyst, men fordi jeg stadig tænker, at der kan gå en masse galt ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, der kommer til at gå mange måneder, før jeg tør shoppe noget - ikke fordi jeg ikke har lyst, men fordi jeg stadig tænker, at der kan gå en masse galt ...

Det kan der selvfølgelig også, men det skal der helst ikke og har bare et stort behov for at tænke positivt og tro på at jeg får et junibarn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan der selvfølgelig også, men det skal der helst ikke og har bare et stort behov for at tænke positivt og tro på at jeg får et junibarn...

Det kan jeg godt forstå og ville også ønske, at jeg havde det sådan :)

Håber, jeg får lidt mere ro efter NF på fredag.... :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der slet ikke nogen af jer, der har været ude at købe noget tøj?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh, har vaeret taet paa, naar jeg har set noget fint :7himmel

Vi venter nu lidt og kigger paa den fine, lille, hvide body og de fine stroemper, som min mor har givet os til vores sommerbettenok. Ellers venter vi nok til efter scanningen den 6. februar, hvis vi saa ved, om det er en lille L... eller en lille N..., der er derinde :gravid

Har I koebt mere, Anita?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej - vi venter lidt med at købe tøj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har end ikke kigget endnu - men har to fridage her efter juledagene, så der futter vi i BabySam i Valby og kigger.

Og mon ikke, der ryger lidt med hjem også? :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt lidt bodyer, så hyggeligt.

Jeg har en kollega der er i mødre hjælpen en gang om ugen. Hun er kommet med 2 bæreposer med så sødt pigetøj.

Vi fik et par fine små lilla strømper af mine 2 niecer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lavet lidt tøjindkøb til spiren :) købt på udsalg hos www.hoppeloppe.dk

Det hele er Hollys essentials :)

Str. 56

GRB7081.jpg

Str. 62

Hollysbukser.jpg

Str. 62

HOLLYS3.jpg

Synes at det er meget begrænset hvad man ellers kan finde i kønsneutrale farver - og det er det jo nødt til at være, når vi ikke vil vide kønnet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fine ting :loveshower

Det er hundesvaert at find neutrale ting og sager til babyer. Vi har valgt ikke at koebe, foer vi eventuelt ved, om det er en dreng eller en pige. Men hvis ikke vi kan se det til MD.... hmmmm... saa maa jeg ud i det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hollys er sååååååååå lækkert

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har intet købt... har 5 flyttekasser med babytøj liggende på svigermors loft, der egentlig ventede på at svigerinden skulle have børn... men nu er hun lige blevet skilt, så efter MD-skanningen hiver vi det hjem og sorterer det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre har vi fået en masse forærende af familie og venner så tror slet ikke det bliver nødvendigt for os at købe noget :) Har en hel sæk til at stå med tøj til det første halve år nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt disse to herligheder idag.

Selvom jeg ikke ved kønnet, så går jeg ikke op i kønsneutrale farver. Babybørn kan gå i det meste synes jeg, især hvis man har flair for at kombinere farverne.

post-3426-082607000 1326130540_thumb.jpg

Bodyen er str. 56 og fra Krutter

Dragten er fra Moonkids og str. 62

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom lige til at shoppe lidt neutralt babytøj på www.boozt.com :oops hvor de har udsalg på mange forskellige tøjmærker til både børn og voksne :) Jeg købte to stk. fra Name It til -40%

Jeg købte dette sæt til 95,97 kr.

Barnevogn-1.jpg

og så købte jeg denne sparkedragt til 77,97 kr. + porto

ni13069686_white.jpg

og da det var første gang jeg har handlet der modtog jeg efterfølgende en mail med et gavekort på 50 kr. til mit næste køb....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nice med gavekort og fine indkoeb rolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lånt og arvet en hel masse, og der er merepå vej.

Meeeen da der var udsalg i Små Hjerter, kom jeg da til at købe en lille bunke lækre ting øko-ting til Bassen. Nok mest til moderen, for bebs kommer ikke til at mangle noget... ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

YIKES, jeg har jo købt ret så meget tøj, så hvis den enkelte er interesseret i at se det så gå ind i min tråd. Der er en oversigt, så man ikke skal bladre hele tråden igennem.

Det er pigetøj :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens høst fra lagersalg i Randers :)

DSC00951.jpg

DSC00953.jpg

DSC00954.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har faaet en masse bodyer fra nyfoedt til 6 maaneder, og 10 sparkedragter til nyfoedt, saa det er vores base. Vi har ogsaa faaet nogle troejer og t.shirts af en BK-engel, en striekket cardigan af kommende mormor, flere bodys og 2 tynde bomuldsjakker fra min egen babytid 7himmel.gif

De to saet, vi selv lige har koebt til Noahloveshower.gif

Han skal have det foerste paa med de lange aermer, naar vi skal hjem fra hospitalet rolleyes.gif

post-2587-084704600 1333910705_thumb.jpg

post-2587-013836500 1333910728_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER