Nitzen1987

Sammenhæng mellem kvalme og babys køn?

33 indlæg i dette emne

Da jeg var gravid første gang, havde jeg kvalme og :puke de første 7 mdr. og halsbrand og sure opstød resten af tiden, og ud kom en pige. denne her gang havde jeg kun kvalme i 4 mdr. og det startede allerede inden jeg testede posetiv, til gengæld tror jeg kun jeg har kastet op maks 10 gange, denne gang. Tror så også det bliver en pige igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde ingen kvalme med mit første barn og det blev en pige :whistling Men denne gang har jeg været plaget af kvalme i ca. 6 uger og det har stået på hele dagen og om natten, så jeg er spændt på om det nu bliver en dreng, det får vi måske at vide i Jan.2012, når vi skal skannes......vi er meget spændte :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde ingen kvalme what so ever.... og venter efter 2 scanningers udsagn en pige... så... mm. vi blievr MEGET overraskede om en månedstid, når der kommer en dreng ud- så hodler det vist ikke stik med kvalme = pige :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde ingen kvalme what so ever.... og venter efter 2 scanningers udsagn en pige... så... mm. vi blievr MEGET overraskede om en månedstid, når der kommer en dreng ud- så hodler det vist ikke stik med kvalme = pige :-)

Fuldstændig det samme her! :ditto

Jeg tror slet ikke det har noget med køn at gøre - overhovedet! Jeg tror det er hormonelt betinget og derfor også ofte er arveligt i større eller mindre grad. Ligesom strækmærkerne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sidst jeg var gravid havde jeg ingen kvalme og fik en dreng.

Denne gang har MEGA MEGET kvalme, men ved endnu ikke hvad det er for en.. Så hvis teorien passer skal jeg jo have en pige.. Men nu må vi jo vente og se...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde meget kvalme og opkast de første 4 måneder og vi venter os en dreng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft samme slags kvalme begge gange, og sidst var det jo en dreng, og denne gang ved jeg ikke noget endnu :)

Jeg har medium kvalme, som kan spises væk....

jeg har også kvalme, og tror det er en dreng :D Finde rud af det 14 januar :D

Ej, skal du også til kønsscanning der? Det skal vi også :7himmel

I Kolding?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været syg begge gange og har 2 piger.

Hvor 2 jeg kender ikke var voldsomt syge 1 gang og fik piger, men plaget af voldsomt kvalme 2 gang og der fik de drenge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER