Myliona

Vi er da ikke så mange?

15 indlæg i dette emne

Nu kan jeg se vi har ramt 31. juli, og den "nyeste" er 4+1.. Håber vi bliver flere.. Vi virker ikke tila t være så stor en gruppe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De kan sagtens nå at dukke op... Der er nogle der først melder sig ind når de er 2-3 måneder henne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De kan sagtens nå at dukke op... Der er nogle der først melder sig ind når de er 2-3 måneder henne :)

Håber jeg :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også at det kan nå at komme endnu, der kommer jo også hele tiden nye brugere på bk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der må da være nogle mellem 12. og 31. juli :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror bare de tøver lidt- gjorde jeg også, men manglede alligevel et sted at "tømme tankerne" ;) Kan stadig huske hvor :booh det var at skrive, at jeg skulle slettes fra april listen. Meeeeen jeg bliver hængende her :loveshower Det SKAL vi allesammen :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror bare de tøver lidt- gjorde jeg også, men manglede alligevel et sted at "tømme tankerne" ;) Kan stadig huske hvor :booh det var at skrive, at jeg skulle slettes fra april listen. Meeeeen jeg bliver hængende her :loveshower Det SKAL vi allesammen :glad

*smiley-der-griber-hårdt-men-kærligt-fast-i-alle-vi-kommende-juli-mødre*

Vi bliver her alle sammen! BASTA! :sm :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har to gange måtte slette mig :( Det ER super hårdt.. Men denne gang, nægter jeg... ;) Jeg bliver julimor - så må min baby så lige tage sig sammen og blive en juli baby ;) :loveshower :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har to gange måtte slette mig :( Det ER super hårdt.. Men denne gang, nægter jeg... ;) Jeg bliver julimor - så må min baby så lige tage sig sammen og blive en juli baby ;) :loveshower :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har to gange måtte slette mig :( Det ER super hårdt.. Men denne gang, nægter jeg... ;) Jeg bliver julimor - så må min baby så lige tage sig sammen og blive en juli baby ;) :loveshower :whistling

Du og din bebs bliver bare LIGE hvor I er, det har jeg bestemt! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du og din bebs bliver bare LIGE hvor I er, det har jeg bestemt! :kram2

Ja.. Er bare bange for min baby kommer til at SNYDE!

Scanningsdamen mente jo min oprindelige termin var 2 juli - og hun satte den til 1. juli :whistling Så er lidt bange for den lille banditbaby finder på at blive en juni-baby!!!

Så længe den ikke kommer før efter sankt hans, så går det nu nok :whistling Men vi planlagde jo efter 3 juli - så kæresten var sikker på at være færdig med eksamen.. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja.. Er bare bange for min baby kommer til at SNYDE!

Scanningsdamen mente jo min oprindelige termin var 2 juli - og hun satte den til 1. juli :whistling Så er lidt bange for den lille banditbaby finder på at blive en juni-baby!!!

Så længe den ikke kommer før efter sankt hans, så går det nu nok :whistling Men vi planlagde jo efter 3 juli - så kæresten var sikker på at være færdig med eksamen.. :biglove

Arh på den måde. :) Det skal I nok finde ud af :) Og det kan jo også være at du går over tid ;)

(+ såvidt jeg har forstået, så scorer du en ekstra omgang børnepenge, hvis bebsen kommer før 1. juli :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

*smiley-der-griber-hårdt-men-kærligt-fast-i-alle-vi-kommende-juli-mødre*

Vi bliver her alle sammen! BASTA! :sm :loveshower

ENIG :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh på den måde. :) Det skal I nok finde ud af :) Og det kan jo også være at du går over tid ;)

(+ såvidt jeg har forstået, så scorer du en ekstra omgang børnepenge, hvis bebsen kommer før 1. juli :whistling )

hehe, så er det måske bare en lille Joachim, som sin far ;) Der altid tænker i økonomiske baner... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også på banen nu :balloons Jeg har godt nok stadig ikke været ved læge og få bekræftiget det hele...men med 2 MEGET positive test, som viste "gravid" MEGET hurtigt...og en udebleven menstuation, kvalme, sult og halsbrand...ja, så er jeg sikker ;) Hvad jeg har regnet ud, så er der termnin 17/7-2012 og vil glæder os helt vildt! Det er helt klart et ønskebarn, som der er blevet arbejdet på i ca. 8 mdr. Det er vores første, så er total grøn på det her område og må tage tingene, som de kommer. Nyder at have disse forums, hvor man kan søge info :yay

Første lægebesøg er på torsdag - og jeg er meget spændt.

Familien får først besked d. 23.+24. december og venner m.v. hører det nok efter NF.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER