Mimse

Vejning

11 indlæg i dette emne

:13: Når jeg er igang med at tabe mig, så har jeg altid en uhyrlig lyst til at veje mig hver eneste dag, jeg ved godt at man ikke skal rende der og veje sig hele tiden, og jeg prøver at lade være.

Men hvor ofte vejer I andre Jer?

Mie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vejer mig hver morgen og aften :whistling

Min vægt står ved køleskabet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vejer mig én gang om ugen og skriver vægten ned. Jeg tror det giver det bedste billede af forløbet.

Meeen nogengange kommer jeg lige til at hoppe på vægten lidt oftere alligevel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vejer mig næsten hver dag... men jeg tager kun min tirsdags vægt for gode varer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En gang om ugen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEg vejer mig 2-4 gange om ugen, men det er kun søndagsvægten jeg skriver ned... De andre bruger jeg som "rettesnorer" og til at holde mig selv i ørene, så jeg ikke syneder i løbet af ugen - for der er jo laaang til til søndag :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:13: Når jeg er igang med at tabe mig, så har jeg altid en uhyrlig lyst til at veje mig hver eneste dag, jeg ved godt at man ikke skal rende der og veje sig hele tiden, og jeg prøver at lade være.

Men hvor ofte vejer I andre Jer?

Mie

Vi vejer os engang om ugen... og vi holder regnskab ved at skrive ned i en bog vi har... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 gang om ugen :) For ellers blir jeg skør, og i dårligt humør hvis der ikke sker noget (og det kan der jo ikke hver dag)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget forskelligt, men i hvert fald 1 gang i ugen... Sommetider kommer jeg dog til at springe på den 2-3 gange i løbet af en uge :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaalt for tit, når jeg er på slankekur :whistling Hver dag faktisk, selvom jeg prøver at lade være :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har svært ved at lade være med at veje mig hver morgen :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER