Oprettet November 23, 2011 :13: Når jeg er igang med at tabe mig, så har jeg altid en uhyrlig lyst til at veje mig hver eneste dag, jeg ved godt at man ikke skal rende der og veje sig hele tiden, og jeg prøver at lade være. Men hvor ofte vejer I andre Jer? Mie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2011 Jeg vejer mig hver morgen og aften :whistling Min vægt står ved køleskabet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2011 Jeg vejer mig én gang om ugen og skriver vægten ned. Jeg tror det giver det bedste billede af forløbet. Meeen nogengange kommer jeg lige til at hoppe på vægten lidt oftere alligevel ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2011 Jeg vejer mig næsten hver dag... men jeg tager kun min tirsdags vægt for gode varer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2011 JEg vejer mig 2-4 gange om ugen, men det er kun søndagsvægten jeg skriver ned... De andre bruger jeg som "rettesnorer" og til at holde mig selv i ørene, så jeg ikke syneder i løbet af ugen - for der er jo laaang til til søndag :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2011 :13: Når jeg er igang med at tabe mig, så har jeg altid en uhyrlig lyst til at veje mig hver eneste dag, jeg ved godt at man ikke skal rende der og veje sig hele tiden, og jeg prøver at lade være. Men hvor ofte vejer I andre Jer? Mie Vi vejer os engang om ugen... og vi holder regnskab ved at skrive ned i en bog vi har... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2011 1 gang om ugen :) For ellers blir jeg skør, og i dårligt humør hvis der ikke sker noget (og det kan der jo ikke hver dag) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Det er meget forskelligt, men i hvert fald 1 gang i ugen... Sommetider kommer jeg dog til at springe på den 2-3 gange i løbet af en uge :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Aaaalt for tit, når jeg er på slankekur :whistling Hver dag faktisk, selvom jeg prøver at lade være :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 Har svært ved at lade være med at veje mig hver morgen :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites