Christina232

Christinas slanketråd

12 indlæg i dette emne

Hej med jer :)

Så besluttede jeg mig for at jeg ville oprette min egen slanketråd...

Jeg vil starte med at præsentere mig selv:

Jeg hedder Christina og er 27 år, jeg bor i en lille by der hedder Slaglille som ligger mellem Fjenneslev og Sorø, jeg bor sammen med min kæreste Kim på 34 år, vi har været sammen snart 2½ år..

Beslutningen om vægttab er taget og denne gang skal det gennemføres :)

Min startvægt startede på 150 kg mit BMI lå på 45.79

Mit slutmål ligger på 81 kg med et BMI på ca 25

Mit 1. delmål hedder 1/1-12 og skal ligge på 140 kg

2. delmål hedder 13/3-12 og skal ligge på 125 kg

Jeg har endnu et mål der hedder 17/12-12 hvor jeg skal veje 95 kg eller derunder, min mor fylder 50 år den dag og har sagt til mig at kan jeg veje 95 kg eller derunder vil hun give mig en weekend tur til London sammen med hende og det er jo et helt perfekt mål at skulle opnå :D

Derudover når jeg rammer 81 kg har Kim sagt at han vil starte på projekt baby.. Han har ellers i ca 2 år sagt at han ikke vil have flere da han har 3 i forvejen... Så vi kommer til at starte vores egen lille familie på et tidspunkt og det ser jeg MEGA meget fremtil :)

Nåå men i kan følge mig igennem min kamp mod alle mine overflødige kg og jeg vil så tit som overhovedet muligt opdatere min tråd herinde..

Glæder mig til at dele mit vægttab med jer..

Kunne være jeg lige skulle sige at min vægt dags dato ligger på 147.5 :)

Over and out Christina232

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor fedt at du har taget beslutningen. Held og lykke. Og glæder mig til at følge dig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fedt at du har taget beslutningen. Held og lykke. Og glæder mig til at følge dig :goodluck

1000 tak...

Glæder mig til at komme ordenligt i gang :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Held og lykke med vægttabet :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fruhøjlund>> takker :)

Så blev det endellig Fredag og vi har trænet hver dag i denne her uge i 1 time till 1½ time hver gang.. Det er bare så fedt... :D nu vil vi holde træningsfri i weekenden :)

Hav en dejlig weekend piger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mandag= vejningsdag og min vægt stod idag på 146,0 sharp..

det er bare dejligt det går den vej :)

Vi er oppe og træne hver dag og gerne 1 time eller 1½ og idag mandag besluttede jeg mig for at jeg skulle cykle i 50 min og det fik jeg gjort der blev tilbagelagt 17,5 km og forbrændt 382 kalorier :) imorgen vil jeg øge målet og satse på 400 kalorier :)

Fortsat god mandag aften :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op! 1-1½ times motion hver dag undtagen i weekenden! Du er godt nok aktiv!! Det må være rart at være så motiveret. men du har jo også nogle RET gode gulerødder at arbejde hen imod!

Fedt din mor vil give dig en tur og dermed støtter dig i dit projekt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op! 1-1½ times motion hver dag undtagen i weekenden! Du er godt nok aktiv!! Det må være rart at være så motiveret. men du har jo også nogle RET gode gulerødder at arbejde hen imod!

Fedt din mor vil give dig en tur og dermed støtter dig i dit projekt!

Hejsa :)

Ja du kan tro min mor støtter mig men det gør resten af min familie også..

Ja vi træner hver eneste morgen inden jeg skal på arbejde, jeg arbejder i Hvidovre og vi træner i Ringsted, jeg bliver så fantastisk frisk af at træne, man kan godt være træt når vække uret ringer kl 4.45 om morgenen det er bare med at komme op og komme i tøjet og afsted :yiepie jeg skal være helt ærlig og sige at jeg havde aldrig nogensinde troet at jeg skulle blive så glad for at træne... ved siden af træningen og den sunde mad drikker jeg nupo pulver 3 gange om dagen og spiser en masse gulerødder :D

Idag var jeg 40 minutter på cyklen og 10 min på cross traineren og forbrænde 437 kalorier :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er for sej :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot at du kommer op og træner hver dag :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op hvor er du sej, det er da imponerende som du går til den :respekt

Mie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow det er flot du træner så meget :)

Har du lyst til at være med i taberdysten sammen med os andre ? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER