Betty87

BK street credit!?

6 indlæg i dette emne

Ja nu har fjolset (undertegnede) været aktiv bruger af babyklar i meget lang tisd og har netop faldet over betegnelsen - BK street credit - er der nogen som kan fortælle mig, hvad det er og hvad det går ud på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan give :sc til en bruger hvis du synes vedkommende har startet en speciel god tråd, eller skrevet et særlig godt indlæg...... Det er sådan lidt et klap på skulderen :)

Du giver BK street credit ved at klikke på det lille grønne "plus" nede i højre hjørne af en besvarelse :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

?? Jeg er også tabt bag en dør, for jeg ved det heller ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er en måde at tilkende give, at du synes det er et godt indlæg frem for at skrive det, så giver man bare street credit i stedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neeeeij hvor fint du bringer det op. Har virkelig også undret mig over det. :blush Vil det så sige, at hvis man har streetcredit, så er det fordi nogle "likes" mit indlæg? Eller får man det også efter antal besavrelser?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neeeeij hvor fint du bringer det op. Har virkelig også undret mig over det. :blush Vil det så sige, at hvis man har streetcredit, så er det fordi nogle "likes" mit indlæg? Eller får man det også efter antal besavrelser?

Jeg har lige givet dig street credit (sc) for dit indlæg. Så nu kan du se et grønt 1-tal nederst i din egen besvarelse. Og hvis du går ind på din egen profil, så kan du se hvor mange sc du har fået i alt. Desværre kan man ikke se hvem man har fået dem af - men rigtig ofte laver folk et indlæg og skriver de har givet :sc og ofte hvorfor.

Jeg tror der skal mere til at give sc end der skal til at man "synes godt om" på FB. Ofte er det velargumenterede indlæg der får sc - men det er hel op til dig selv hvornår du giver sc - f.eks. har jeg jo lige givet dig. :)

Det har intet at gøre med hvor mange besvarelser man har.

håber det kastede lidt lys over det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER