Betty87

Testhold uge 51!

66 indlæg i dette emne

Hej alle i skønne BK'er!

Ja jeg ved godt at der er ekstremt lang tid til uge 51, men fandt netop lige ud af at jeg forventer mens i den ypperste juleuge og gerne dagene op til d. 24 december.. Århh tænk hvis man kunne få sådan en nyhed i julegave :7himmel og for mit vedkommende en fødselsdagsgave (har fødselsdag d. 25 december)!

Derfor tænkte jeg at jeg gerne ville dele håbet med jer andre, som håber på en ekstra julegave i år! :bd

Mens :numse

Gravid :gravid

Ingen tegn :huh

Mandag d. 19 december

Tirsdag d. 20 december

Familien-nielsen :bd

Mettemor :numse

Onsdag d. 21 december

FruResdal :numse

Torsdag d. 22 december

Fredag d. 23 december

Betty87 :numse

Pilaj :numse

Lørdag d. 24 december

Sommerfugl83 :numse

Lise1989 :bd

Søndag d. 25 december

Jeg ønsker jer alle et kæmpe held og lykke og en fantastisk jul! Husk på at julen er håbets, drømmenes og kærlighedens tid, så hvis det ikke skulle kunne lykkes her, hvornår så?

Omend ikke andet vil det positive i et negativt udfald betyde at vi kan drikke og feste igennem nytårsaften uden bekymringer :balloon

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Oh, what the h***.. Jeg er på til den 23. december! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger det samme: Oh What the H***. Jeg tror jeg sætter mig på juleaften. Selvom jeg står til forventet mens den 19. Men hvis jeg går over tid er der da en chance for en positiv test den 24. dec, og hvilken julegave det ville være :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh, what the h***.. Jeg er på til den 23. december! ;)

Du er hermed sat på.. Så tester vi sammen :loveshower

Jeg siger det samme: Oh What the H***. Jeg tror jeg sætter mig på juleaften. Selvom jeg står til forventet mens den 19. Men hvis jeg går over tid er der da en chance for en positiv test den 24. dec, og hvilken julegave det ville være :loveshower

Jeg har også sat min et par dage frem (har egentlig testdag d. 21) og ville egentlig gerne have den længere frem, men vi har bare så travlt d. 24 - først hygge hos svigerfamilien med pakkespil og frokost og dernæst i kirke med kærestens bedsteforældre og dernæst hygge hos mine forældre - desuden holder vi ikke jul sammen (kæresten og jeg), så han tager hjem til sine forældre omkring spisetid.. Og ved bare med mig selv at jeg gerne vil være sammen med ham den dag vi tester positivt.. desuden har jeg fødselsdag d. 25, hvor vi både skal til julefrokost og holde min fødselsdag..

Og jeg kan ikke vente til senere, hvis jeg kender mig selv ret :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis der er nogle der tester den 22., så lover jeg at der er gode vibes i luften, for der er der én der har fødselsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis der er nogle der tester den 22., så lover jeg at der er gode vibes i luften, for der er der én der har fødselsdag :)

Hihi, tog faktisk mig selv i at tænke 'Hmm.. Måske jeg så skulle rykke det til den 22..'! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle jer på testhold uge 51 :)

Jeg er helt ny herinde på BK, og generelt helt ny i alt det her baby-halløj :) (se tråden "hvornår er man klar??!!)

Jeg smed p-pillerne i søndags, og forventede min mens idag, den er så småt startet med lidt plet blødninger, og jeg har haft almindelige mens symptomer såsom ondt i maven og oppustethed. Er ret sikker på at den går rigtigt igang i morgen.

Det er jo så den første måned for mig jeg går i møde hvor vi skal prøve at :hump uden beskyttelse, og teknisk set kunne det jo ske jeg blev gravid...

Hvornår er det så ca jeg kan/bør teste??

Kan det passe jeg kan deltage i dette testhold, eller er det først senere? Har ikke helt styr på beregningerne endnu og hvor lang min cyklus er osv.. :blush

Måske I kan hjælpe mig.. :)

:kram fra en helt ny BK bruger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle jer på testhold uge 51 :)

Jeg er helt ny herinde på BK, og generelt helt ny i alt det her baby-halløj :) (se tråden "hvornår er man klar??!!)

Jeg smed p-pillerne i søndags, og forventede min mens idag, den er så småt startet med lidt plet blødninger, og jeg har haft almindelige mens symptomer såsom ondt i maven og oppustethed. Er ret sikker på at den går rigtigt igang i morgen.

Det er jo så den første måned for mig jeg går i møde hvor vi skal prøve at :hump uden beskyttelse, og teknisk set kunne det jo ske jeg blev gravid...

Hvornår er det så ca jeg kan/bør teste??

Kan det passe jeg kan deltage i dette testhold, eller er det først senere? Har ikke helt styr på beregningerne endnu og hvor lang min cyklus er osv.. :blush

Måske I kan hjælpe mig.. :)

:kram fra en helt ny BK bruger

En normal cyklus er gennemsnitligt på 28 dage, så hvis ikke du bliver gravid i første forsøg, bør din mens komme igen om 4 uge (plus minus et par dage). Mange kan teste positivt omkring dagen for første forventede mensdag, men det siges, at skal man være sikker så skal du først teste 5 uger efter sidste mens' første dag, altså om 5 uger. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på D. 23 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis der er nogle der tester den 22., så lover jeg at der er gode vibes i luften, for der er der én der har fødselsdag :)

Ja det er jo værd at overveje :D Hvad man dog ikke vil gøre for at forbedre éns chancer :sm Men det skulle ikke undre mig at jeg alligevel tester før tid (eftersom det er 4 cyklus jeg tester i, så ser jeg efterhånden et mønster der ihvertfald peger i den retning :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på D. 23 :)

Er du hermed kommet... Velkommen til testholdet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle jer på testhold uge 51 :)

Jeg er helt ny herinde på BK, og generelt helt ny i alt det her baby-halløj :) (se tråden "hvornår er man klar??!!)

Jeg smed p-pillerne i søndags, og forventede min mens idag, den er så småt startet med lidt plet blødninger, og jeg har haft almindelige mens symptomer såsom ondt i maven og oppustethed. Er ret sikker på at den går rigtigt igang i morgen.

Det er jo så den første måned for mig jeg går i møde hvor vi skal prøve at :hump uden beskyttelse, og teknisk set kunne det jo ske jeg blev gravid...

Hvornår er det så ca jeg kan/bør teste??

Kan det passe jeg kan deltage i dette testhold, eller er det først senere? Har ikke helt styr på beregningerne endnu og hvor lang min cyklus er osv.. :blush

Måske I kan hjælpe mig.. :)

:kram fra en helt ny BK bruger

Hvis du går ud fra de 28 dage (som er det eneste du umiddelbart kan gå ud fra), så vil du have testdag d. 23 december og så vil du høre til her i denne gruppe..

Men eftersom det er din første cyklus ved du jo netop ikke hvor lang den er - derfor ville jeg umiddelbart gå ud fra de 28 dage, hvis jeg var dig.. Du kan også vælge at lægge nogle dage til, så du ikke ender med at måske komme til at teste hver dag i en uge for så at få mens.. Det er op til dig..

Det klogeste ville nok være at vente til der er gået 32-35 dage, for så er chancen større for at teste positivt, hvis du selvfølgelig er blevet gravid.. Men som jeg og mange andre herinde har erfaret er det også mega svært at vente på at kunne teste - så i sidste ende handler det vel om, hvor tålmodig du er!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er det så ca jeg kan/bør teste??

Har du fundet ud af om du vil med på dette testhold eller det der kommer senere??

Hvordan går det med julehyggen hos jer alle? Får i tankerne lidt væk fra PB nu når vi går en travl tid i møde??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:humpEr der nogen af jer der tester for ægløsning!??

- jeg har netop i dag testet positiv på ÆL, så håber bare at det lykkedes.. Havde ægløsningssmerter her i formiddags i venstre side, så det er da vidst meget godt at kæresten og jeg :hump igår - men mon ikke vi skal give det en ekstra chance i aften også :whistling

Igen er det på dag 10 jeg oplever ægløsning - synes godt nok bare det er tidligt, når min cyklus er 32 dage lang!! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du fundet ud af om du vil med på dette testhold eller det der kommer senere??

Hvordan går det med julehyggen hos jer alle? Får i tankerne lidt væk fra PB nu når vi går en travl tid i møde??

Jeg tror jeg prøver at være tålmodig og venter lidt længere med at teste, så jeg hopper fra denne gruppe igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft nogle lange dage på job så synes egentlig slet ikke jeg tænker på PB :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg prøver at være tålmodig og venter lidt længere med at teste, så jeg hopper fra denne gruppe igen :)

Det kan jeg godt forstå! Held og lykke med det!!

Har haft nogle lange dage på job så synes egentlig slet ikke jeg tænker på PB :)

Årh det er da dejligt.. Jeg har det faktisk på samme måde - lige nu laver jeg bachelor i pædagogik - og har arbejde ved siden af.. Når man så endelig har fri, så er der julehygge, julegaveindkøb, etc.. Men det er skønt når man kan dele fokus lidt ud..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på d. 24 december :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på d. 24 december :)

Fantastisk dag! Du kommer hermed på.. Held og lykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på d. 24 december :)

Det kunne da være en dejlig julegave at få :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne da være en dejlig julegave at få :)

ihh ja.. :loveshower

Det må da kun kunne blive number one!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne da være en dejlig julegave at få :)

Ja, det kunne være den fedeste gave :loveshower Ihh, glæder mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes der er laaang tid til vores test uge. Ligger her på sofaen med feber så har også rigtig god tid til at tænke :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes der er laaang tid til vores test uge. Ligger her på sofaen med feber så har også rigtig god tid til at tænke :wacko

Hehe, jeg har det lidt på samme måde.. Jeg ligger også på sofaen fordi jeg tiltede ned ad trappen i går. No harm done, bare niller øm, og dermed masser af tid til at tænke og tolke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplever egentlig ikke så meget, at jeg spekulerer over det mere.. Gjorde jeg meget i de 2 første cyklusser, men er efterhånden blevet mere afslappet omkring det - man kan jo hverken gøre til eller fra.. Men nu er der jo også jule (julegaver) og bachelorskrivning på mit program, så har egentlig en del at tænke på..

Men man kan jo ikke lade være med at tælle ned - 16 dage til testdag!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER