Betty87

Testhold uge 51!

66 indlæg i dette emne

Tænkte lidt på.. Hvor langt er i potentielt henne på jeres testdag?? Jeg er hypotetisk set i 4+5 (udregnet fra 1. mens-dag), hvilket også umiddelbart skulle være dagen efter min forventede mens-dag (udregnet efter at min cyklus er på 33 dage)..

Men eftersom i nok har læst i min tråd; jobsøgning - kan jeg være det bekendt? - så vil jeg nok ikke blive helt så skuffet, hvis den ikke er der og omvendt overlykkelig, hvis den er..

Har i de sidste par dage oplevet stikken og prikken i :hophop , men er jo teknisk set kun 2+5 i dag, så det er nok bare min krop der spiller mig et puds.. Men det er da spændende!!

Andre der oplever noget?? Chancerne for at opleve små tegn er jo ret gode så snart vi går ind i uge 3..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den dag jeg tester vil jeg være 4+5. Forventer mens d 18 og har et princip om kun at teste hvis jeg går over tid. Spørg mig igen hvis det ikke er lykkedes om 3 måneder :whistling

Mærker lidt spændinger i maven men mon ikke det bare er mig der overtolker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den dag jeg tester vil jeg være 4+5. Forventer mens d 18 og har et princip om kun at teste hvis jeg går over tid. Spørg mig igen hvis det ikke er lykkedes om 3 måneder :whistling

Mærker lidt spændinger i maven men mon ikke det bare er mig der overtolker :)

Kender alt for godt det med overfortolkninger! Men vil faktisk sige, at for mig er de blevet mindre med tiden. Jeg er nok blevet skuffet nok til ikke at ville piske en stemning op..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den dag jeg tester vil jeg være 4+1.. Ved ikke om jeg har sat mig på et lidt for tidligt testhold :/ Hmmm...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hé sat mig på testdag på 4+2.. Ved heller ikke helt om det måske er for tidligt, men fred være med det. Tror ikke meget på det , der er ikke blevet sexet så meget da min mands farmor desværre fik en stor hjerneblødnibg og døde få timer efter lige midt i ÆL perioden, så hvis jeg er blevet gravid er det sket lige inden. Det kan der selvfølgelig også være noget livsbekræftende i. Et liv slutter netop som et nyt er begyndt.. Men nu må vi se! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har gjort og gør virkelig ALT for det i denne her cyklus :hump .. Så håber at hvis jeg er gravid, kan jeg teste så tidligt som jeg nu hr tænkt... Jeg er rigtig god til at psyke mig selv, så jeg blir ved med at tro på det til noget andet er bevist :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har tænkt mig at forsøge den 20. december...

Vil du på testholdet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er der nogle der kan mærke noget allerede nu eller føler sig anderledes?? :D :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle der kan mærke noget allerede nu eller føler sig anderledes?? :D :bd

Synes jeg mærker lidt niv og jag i underlivet og brysterne spænder lidt. Forsøger ikke at psyke mig selv. Hvad med dig? :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes jeg mærker lidt niv og jag i underlivet og brysterne spænder lidt. Forsøger ikke at psyke mig selv. Hvad med dig? :bd

Jeg kan også mærke niv og mens lignende smerter... Jeg prøver også på ikke at tænke over det hele tiden, men det er dælmne svært :whistling

Har bare sån på fornemmelsen at der ikk er noget :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så starter 'vores' uge i morgen piger! :) Jeg håber å en masse positive tests, og krydser fingre for jer alle.

Lige nu sidder jeg og har en lidt skarp smerte i højre side af mit underliv, og synes mine babser er lidt ømme, men det var de nu også sidst, så jeg lægger ikke meget i det. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ikke en gang gået ind i testugen endnu og jeg er allerede ude :( det startede allerede fredag med mørkt UF og brød igennem igår. Den er kommet før tid så min cyklus er denne gang kun på 24 dage. Set fra den positive side, så når vi en ÆL runde mere i denne måned, så krydser fingre. Det må være fordelen ved en kort cyklus = flere chancer inden for en enkel måned ;). Og ellers starter vi jo behandling i næste. Så det går nok alt sammen. Held og lykke til jer andre :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på til tirsdag. Jeg har ellers "selv" et testhold i uge 50, men min ÆL forskubbede sig, og jeg tester negativ, selvom jeg har nogle symptomer. Så prøver tirsdag, hvor jeg vil være 4+0, hvis jeg er så heldig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil egentlig gerne rykkes til onsdag d. 21. hvis jeg kan? Det er måske lidt tidligt (4+0) men jeg har fri der, mens jeg skal på dagvagt de næste 4 dage, så vil helst der. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godmorgen alle i skønne testere! Hvor bliver det bare en spændende omgang!!

Jeg selv har ikke rigtig nogen symptomer på hverken mens eller graviditet, så jeg venter bare i stilhed til d. 23...

Mega meget held og lykke til jer alle...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes heller ikke jeg mærker det store der tyder på hverken det ene eller andet. Som tidligere nævnt er mine babser lidt ømme, men det er de vist hver cyklus på denne tid. Og så har jeg halsbrand, men det kan der jo være 1000 grunde til. Så jeg kæmper videre og forsøger at lade være med at teste før onsdag!!! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har virkelig også bare mega svært ved at vente med at teste :whistling

Nu er testen nemlig indkøbt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha ja... Jeg kender det alt for godt.. jeg har tilmed fået juleferie fra i dag og har derfor en masse ventetid helt til på fredag! Grrr... <_<

Men håber at jeg kan holde testdjævelen på afstand :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

T

Jeg har virkelig også bare mega svært ved at vente med at teste :whistling

Nu er testen nemlig indkøbt :D

Hehe, præcis! Der ligger to tests på køkkenbordet og kalder på mig, jeg har fri indtil torsdag og min mand er ikke hjemme så han kan tale mig til fornuft... Someone PLEASE beat some sense into me?!?!?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

T

Hehe, præcis! Der ligger to tests på køkkenbordet og kalder på mig, jeg har fri indtil torsdag og min mand er ikke hjemme så han kan tale mig til fornuft... Someone PLEASE beat some sense into me?!?!?!

Måske jeg kan banke noget ind i dig!! :rolleyes Jeg har testet i 3 dage nu, og fået bragende negativ hver gang!! Har testdag imorgen. Det er altså ikke særligt sjovt, at se 1 streg. Var det nok?? :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske jeg kan banke noget ind i dig!! :rolleyes Jeg har testet i 3 dage nu, og fået bragende negativ hver gang!! Har testdag imorgen. Det er altså ikke særligt sjovt, at se 1 streg. Var det nok?? :lolhit

Jeg takker.. Det virkede! :) Det er dog muligt at jeg får brug for endnu en opsang i morgen, hvor jeg igen er hjemme alene hele dagen. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Århh... Jeg overvejer også helt vildt meget at teste imorgen tidlig.. Men fordi det er dagen før forventet-mens dag skal jeg bare vente.. Har sagt til mig selv, at det er okay, hvis jeg gør det torsdag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude :( mens er kommet. Held og lykke til jer andre :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER