Munck Abildgaard

13 dage i helvede...

10 indlæg i dette emne

Hej tøser.

Puha... Jeg har haft nogle af de værste dage i mit liv... :boo

Det startede for 13 dage siden, da kvalmen for alvor satte ind.

Jeg har siden kastet ALT op :puke

Jeg besvimede igår på arbejdet og røg med ambulancen på sygehuset! Det var meget ubehageligt!

De lagde drop og fyldte mig med væske - hvilket har hjulpet. Jeg fik spirst en enkelt filur-is igår, der blev nede :glad Lille fremskridt!

I dag skulle jeg så til læge for at høre hvad der skulle ske - hvad jeg kunne gøre.

Jeg fik en recept med hjem fra sygehuset, på noget medicin der skulle nedsætte kvalmen. Desværre skal det specielfremstilles, så det kommer tidligst om 1 uge! Det er jo forrykt!

Lægen anbefalede akupunktur mod kvalmen og jeg kunne få første behandling med det samme :D

Det hjalp allerede efter første behandling! Jeg tog hjem og spiste 2 stykker rugbrød - som blev nede! :yay

Aftensmaden er dog kommet op, men lidt er bedre end ingenting.

Jeg har allerede en tid igen i morgen tidlig! Det er skønt hvis det kan afhjælpe kvalmen lidt.

Jeg håber bestemt ikke det går så galt igen... :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha... Det lyder ikke rart :(

Jeg fik også akupunktur mod min kvalme og det virkede faktisk også et par dage.

God bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Akupunktur er klart vejen frem :) Jeg har også fået første behandling i dag - og jeg har også holdt maden i mig i dag :yay Min kvalme startede sidste mandag, lige da jeg trådte ind i uge 6, også accelererede det i løbet af ugen, dog virker det til at det toppede onsdag også har det været der indtil jeg fik akupunktur i dag :) Skal også afsted i morgen, også har jeg tænkt mig at forsøge at tage på arbejde igen - har ellers været sygemeldt, og var bange for, at det skulle være fra nu også indtil omkring uge 12/13, hvor det forhåbentlig skulle aftage igen..

Held og lykke med det - du er ikke alene ;)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Akkupunktur hjalp min søster rigtig meget. Hun gik hver uge næsten hele vejen igennem graviditeten. Og så gik hun med seabands i løbet af ugen. Håber det hjælper dig igennem, for det må simpelthen være ubehageligt med alt det opkast :( Det er min søster frygt at jeg ligner min søster så meget, at det også vil ske (vi er enæggede tvillinger)

God bedring i hvert fald :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej Julie.... Sikke da en frygtelig periode du har været igennem.... Hvor er det godt at der nu bliver gjort noget ved det, så du igen kan komme på højkant, og få noget næring. :kram2

Hvor er det tåbeligt med ventetiden på de piller altså.... En uge er jo for evigt når man har det sådan :blink Men det er da super rart at det hjælper med akupunkturen.... Håber at det giver endnu mere effekt i morgen! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aah gud, din stakkel :kram2

Proev ogsaa med staerke vitamin B6, evt. fra Biortho, det skulle kunne hjaelpe en del af de voldsomme tilfaelde som dig.

Hvor synd at du ligefrem blev indlagt, men det er godt at hoere at det bliver taget alvorligt og at du bliver hjulpet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er det træls for dig. Godt at det lysner lidt. Krydser fingere for at det går fremad nu med akupunkturen og kvalmestillende. :goodluck

Blev faktisk lidt flov for jeg har lige idag brokket mig over kvalmen idag og det er kun kvalme så jeg skal vist bare flette næbet. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det lyder ikke rart... håber at akupunkturen og medicinen kommer til at hjælpe mod kvalmen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh hvor væmmeligt :kram

Godt at akupunkturen hjalp, håber at de hjælper imorgen også! :goodluck :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kender din følse. jeg har også en af de andre gange også kastede op 20 gange i døgnet og måtte og havde væske 2 gange og ingenting hjalp :(

mit forsvandt omkring 16 uge, hvilke var befriende. jeg fik afvide dengang, at hvis man havde opkast og kvalme første gang blev det værre de næste par gange. Denne gang, altså 3 gang, sidder jeg så kun med voldsom

kvalme og ingen opkast. Det kan jeg bremse ved at spise med det samme, jeg mærker lidt og så gå jeg hjemme, hvilke jeg kan mærk har en stor effekt i forhold til de andre gange, da jeg nu kan ligge mig og slappe af, nå jeg bliver for dårlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER