fynboen

ikke så lang tid igen...

12 indlæg i dette emne

Jeg synes det er lidt vildt... I dag er jeg lige præcis 30 uger henne... hvor er tiden blevet af... Sølle 10 uger til termin, det er bare ingenting... det går bare så stærkt... Jeg synes bare ikke det er særlig længe siden jeg fandt ud jeg ventede mig, men når ejg så tænker tilbage, så er det 24 uger siden... :loveshower

Maven er vokset helt vildt de sidste par dage, så nu føler jeg mig rigtig gravid... Det meste af det hele er købt til junior, og jeg høre heller ikke mere fra jobcentret (går ledig) inden jeg skal på barsel, så nu har jeg faktisk 10 uger, hvor jeg kan gå og hygge mig... :loveshower

Skal så have gjort hovedrent, (er godt igang) og det meste af december skal bare gå med ren hygge sammen med familien... Og lige pludselig så skriver vi januar.. Jeg synes godt nok det er vildt...

Har i andre det på samme måde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil sige både og.. På en måde tænker jeg det er lige rundt om hjørnet, men på den anden side tænker jeg 10 uger det er trods alt 1/4 af graviditetet. Men når det så bliver krydret med jul midt i det hele tror jeg det ender med at gå hurtigt.

Nærmer mig gevaldigt de 9 uger nu og så starter nedtællingen 10-9-8-7 ...

De fleste ting er også købt her, for ville være klar inden jul. Regner dog med at købe lidt tøj til januarudsalget og en ekstra dyne:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag er der 8 uger til min termin :) Jeg glæder mig sindsygt til at få ham i armene :)

For mit vedkommende synes jeg stadig der er lang tid til men jeg har det også stadig ekstrem dårligt og har ondt så hver dag er lang for mig... Håber dog december går hurtigt nu hvor vi skal julehygge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes tiden går alt for langsomt nu.. Men ligesom shirley er jeg også dårlig og sover ekstremt dårligt pga. smerter i bækken og lænd... Så glæder mig bare til han er klar til, at komme ud, så min kvalme kan forsvinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne godt forestille mig at hvis man har det dårligt at der så er rigtig lang tid til termin... <_< Kom lige i tanke om at vi skal ned og scannes d. 2 december, så er det endnu en ting at se frem til... Men ellers skal ejg også både til læge og jordemoder inden jul, så det går tiden også med...Men frygter virkelig at de sidste uger bliver slemme, men der kan man selvfølgelig gå og gøre klar til junior kommer ud... :glad

og som sinning siger, så er der jo altid tage på januar udsalget.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne godt forestille mig at hvis man har det dårligt at der så er rigtig lang tid til termin... <_< Kom lige i tanke om at vi skal ned og scannes d. 2 december, så er det endnu en ting at se frem til... Men ellers skal ejg også både til læge og jordemoder inden jul, så det går tiden også med...Men frygter virkelig at de sidste uger bliver slemme, men der kan man selvfølgelig gå og gøre klar til junior kommer ud... :glad

og som sinning siger, så er der jo altid tage på januar udsalget.. :)

Jeg skal så til 3 gange fødselsforberedelse + 1 lægebesøg + 1 besøg på fødegangen i december... Og skulle også have været til jordemoder, men det bliver rykket til januar pga julen... Så den står rigtig på babyting her...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal så til 3 gange fødselsforberedelse + 1 lægebesøg + 1 besøg på fødegangen i december... Og skulle også have været til jordemoder, men det bliver rykket til januar pga julen... Så den står rigtig på babyting her...

Okay, vi er færdig med fødselsforberedelse, så det skal jeg ikke tænke mere på... nu er det kun læge og jordemoder, så det er til at holde til.. :)

Men bortset fra det, så har jeg faktisk været glad for at gå til fødselsforberedelse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, vi er færdig med fødselsforberedelse, så det skal jeg ikke tænke mere på... nu er det kun læge og jordemoder, så det er til at holde til.. :)

Men bortset fra det, så har jeg faktisk været glad for at gå til fødselsforberedelse...

Oki vi har sådan noget vi bare kan møde op til... Der er ialt 4 gange. Hver del findes så på forskellige datoer. Og december passede bedst for os, så det bliver lidt presset hi hi,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har slet ikke valgt fødselsforberedelse så det skal jeg ikke bruge tiden på men jeg skal til læge og til jordemoder i december...

Håber sådan december flyver afsted :) Jeg kan da se frem til at manden har juleferie mellem jul og nytår så der kan vi rigtig hygge os og gøre de sidste forberedelser til baby færdige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i dag 50 dage til termin og synes tiden er fløjet afsted i forhold til sidst!!! Men har jo også haft Lauge at bruge tiden på denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 1 lægebesøg og 1 forældreeftermiddag på Hvidovre hospital (som jeg desværre ikke rigtig syntes, at jeg fik så meget ud af sidste gang jeg var afsted)

Jeg har købt et digitalt fødselsforberedelseskursus, som jeg følger og som jeg syntes jeg får rigtig meget ud af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det bare træls når man har sovet af helvede til om natten...Har bare ligget og vendt og drejet mig hele natten... Tror det er alle tankerne fra igår som er væltet op i mig... Så det krøver vidst en morfar i løbet af dagen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER