fuglemor

Maven begynder at bule!!

10 indlæg i dette emne

Hejsa Buler i også allerede ud. Jeg synes det er helt vildt jeg ligner virkelig allerede en der er gravid. Har i andre det også sådan :gravid??

Er der egenligt andre som er 3 gang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg troede egentlig ikke jeg var bulet ud - eftersom jeg har tabt mig 500 gram.

Men i dag, kan jeg se mit tøj virkelig får mig til at se gravid ud :whistling

trykknapperne i min nederdel går også op, hver gang jeg sætter mig eller bøjer mig - og det har de aldrig gjort før :whistling

Jeg er 3. gangs gravid - men det er mit 1. barn (forhåbentligt), da jeg har haft 2 SA'er tidligere på året.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, her buler jeg også, og er allerede hoppet i ventebukserne :whistling Jeg er gravid med nummer 2 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kan jeg heller ikke passe bukserne mere og har overgivet mig til ventetøj :)

Dog er det kun nr. 2.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at hører jeg ikke er den eneste, kan simpelthen ikke fatte at jeg allerede kan have en så fin rund mave når blyp slet ikke er nået ud at bækkenet endnu. Tænker at det er lige før jeg ikke kan skjule det ret meget længere. Jeg har også lige idag købt et par slaske bukser i to nr større end jeg plejer så der er plads til maven som den vokser. Vildt :kuller

Myliona Krydser virkelig fingere for dig, det må have været så hårdt at opleve det to gange. Jeg har aldrig prøvet at miste, men frygter det helt vildt og tænker at den frygt må være endnu større når du faktisk har prøvet det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke rigtig finde ud af, om det er min mave der er oppustet eller om det er den lille der bare vokser. Men kan dog sagtens være i mit eget tøj.Jeg glæder mig faktisk, til jeg skal hoppe i mine ventebukser igen, de er da bare helt fantastisk at have på.

Jeg har ikke fortalt det på jobbet endnu, så jeg prøver at skjule min vom under stort tøj, ellers risikere jeg bare at de spørger og jeg er virkelig dårlig til at lyve.

Jeg skal til MU samtale på torsdag, så der fortæller jeg det til min chef. Næste torsdag skal vi have et fælles møde i vores lille team, så der fortæller jeg det til resten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg buler også allerede. synes det er ved at være svært at gemme den væk, havde ellers troede det ikke ville blive så svært, da jeg har lidt for meget på mave :whistling

så manden og jeg har snakket om at vi nok ikke kan vente meget længere med at fortælle det <_<

jeg venter mit 3. barn og intet er som de 2 andre gange :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes jeg buler, men tror bare det er forstoppelse/luft <_<

Har ikke nogen ventebukser endnu, men render tilgengæld pænt tit rundt i bar mås herhjemme :whistling

Og det er min første graviditet :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes jeg buler, men tror bare det er forstoppelse/luft <_<

Har ikke nogen ventebukser endnu, men render tilgengæld pænt tit rundt i bar mås herhjemme :whistling

Og det er min første graviditet :kuller

jeg var i ventebukser allerede i 8 uge i min første og anden gang kunne jeg vente til 14 uge. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg buler også :P på trods at 2 tabt kilo...men bulen sidder direkte på underlivet så når jeg står med siden til er man ikke i tvivl..vi får besøg af svigermor i morgen som helst ikke skal opdage noget endnu, så må i klædeskabet og finde nogle store trøjer :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER