babyboy

total kaos :-\

9 indlæg i dette emne

Åh hvor er jeg træt af at være mor lige nu. Min søn har den sidste uge været total morsyg .. det er kun mig der dur, far kan hverken gi mad eller putte - så er bare på døgnets 24 timer :-\ .. Øv det er hårdt .. han er i forvejen én meget frisk dreng med ekstrem meget krudt i røven .. kan ik kører ham ordentlig træt .. og nu dur far ik mere :-\ .. ARG - har brug for luft ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

det kan jeg godt forstå, det må virkelig være hårdt... Det eneste man kan sige er vel at det forsvinder igen.. Der kommer en tid hvor kun far dur...

kan kun sige at jeg føler med dig.... Jeg har nogle dage med Tobias hvor han er sådan, men heldigvis ikke hele tiden endnu..

Håber det snart går over, du skriver bare løs...

:kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med nogle krammere :-)..

Syns godt nok det tager hårdt på kræfterne - så min far kom efter arbejde og tog ham, så jeg gik i seng i halvanden time og slappede af .. det var skønt - men endnu én dag imorgen :-\ snøft ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha.. Håber den periode snart går over... Sender tanker i din retning :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder rigtig hårdt....

Hvis det er nogen trøst, så går det heldigvis over - og måske hurtigere end du tør håbe på.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores datter gør nøjagtig det samme i øjeblikket.. Det kan dog hjælpe lidt på det, hvis jeg stadig taler til hende når jeg går ud i køkkenet eller på toilettet eller noget helt tredje :) Det er fuldstændigt normalt og der er gode psykologer der har skrevet en masse om det.. Jeg hælder selv til en psykolog der desværre er død, men som hedder Margaret Mahler.. Prøv evt og google hende og læs hendes udsagn omkring adskillesesfasen.. Det er super lærerigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej ik rigtigt.. han vil ingenting for tiden ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER