Perlemor

jern ?

11 indlæg i dette emne

Hej

Er der ikke en der kan hjælpe mig. Hvornår skal man tage jern? Min læge har skrevet fra uge 10 men er det nu? Jeg er 9+4 altså i 10 uge eller er det først fra 10+1 ?

Håber i kan hjælpe kan nemlig ikke huske det fra sidst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeps det er nu :-) Jeg er også lige begyndt i fredags. Husk at de skal tages udenfor måltid og ikke sammen med de andre kosttilskud. Min læge anbefalede mig Gravijern (og Gravitamin)

Kh Sarah

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er nu :) Startede selv 9+0 :) Og so Sarah skriver skal du huske at tage pillen mellem måltiderne :) og det er godt at tage den sammen med juice, da jernet bliver optaget bedre i kroppen, når man får C-vitamin med ned...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget det siden jeg blev gravid da jeg i forvejen døjede med jernmangel inden.. Jeg tager det der hedder Jern C

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået lov at vente til uge 12+0 pga min blodprocent var ganske fin..

men ellers er det fra uge 10.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg købt gravijern - tak for de hurtige svar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige angaaende jern. Jeg skal proeve Aminojern, som skulle vaere superletoptageligt og ikke genere maven - skal nok lige melde ind, om det er saa fantastisk et produkt, som det lover :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige angaaende jern. Jeg skal proeve Aminojern, som skulle vaere superletoptageligt og ikke genere maven - skal nok lige melde ind, om det er saa fantastisk et produkt, som det lover :)

Jeg har taget aminojern efter blodtapning som bloddonor - de gir en pakke med inden man går hjem. Jeg har ikke haft problemer med dem overhovedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget aminojern efter blodtapning som bloddonor - de gir en pakke med inden man går hjem. Jeg har ikke haft problemer med dem overhovedet.

Saa glaeder jeg mig til at komme igang. Min mor har sendt dem afsted, saa indtil de kommer staar den paa italiensk jernprodukt i pulverform...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mistænker hemo-jern til at være for lidt til mig.. Har målt min blodprocent på jobbet og den er lige på grænsen til at være lav og jeg døjer meget med træthed og lidt svimmelhed..

Har godt nok kun taget hemo-jern i en uge og udover tager jeg gravitamin dagligt..

men hemo-jern gir nul problemer med maven, men altså jeg ska jo også ku fungere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Proev evt Aminojern

Jeg har ikke modtaget pakken endnu, men skal lige straks igang med dem, naar den kommer. Min naturopath(Caroline Fibaek)anbefalede en af dem om dagen og de skulle vaere gode mod maven og vaere letoptagelige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER