Christina232

Hej med jer:)

6 indlæg i dette emne

Hej med alle jer skønne tøser :)

Har været sammen med min kæreste i 2½ år, han har 3 børn i forvejen og meddelte i starten af vores forhold at han ikke ville have flere børn, det var forståeligt for mig for efter 3 børn og 2 forlite forhold var han bange for at skulle miste igen..

Men her det sidste stykke tid har vi snakket frem og tilbage alligevel om børn og igår spurgte han mig så om på en skala fra 1-10 hvor meget jeg så ønskede et barn og jeg sagde på stående fod er det nok 7-8 stykker...

Vi er igang med projekt slank da jeg er meget overvægtig o-g vi snakkede om at når jeg var kommet ned på min ønske vægt så vil vi gå igang med projekt baby...

Tror i lige at jeg blev MEGA overdrevet glad da han sagde at han gerne vil have en lille efternøler når vi er kommet ned på vores ønske vægt...

Han ældste datter er 12 år så det bliver en lille efternøler til den tid... Men dam hvor er jeg bare glad :D

God søndag til jer alle sammen herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Held og lykke med projekt vægttab. Håber snart du når målet, så I kan komme i gang med projekt baby :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen :balloons

Og rigtig mange gange tillykke med den store beslutning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :) :glad

Håber det går godt og hurtigt med dit vægtprojekt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i alle sammen have :) jeg skal tabe mig omkring 60-70 kg så der går lige lidt :)

Men jeg glæder mig helt vildt til at skulle igang med vægttab og videre igang med projekt baby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER