tazdiginez

Savl, bidning og gummekløe..

4 indlæg i dette emne

Maliva er 10 uger på søndag, men hun har nogle dage nu været irritabel, "bidt" mig i vorterne når hun har spist, gnasket på hænder og savlet som en syndflod - det kan da ikke allerede være tænder???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er godt nok tideligt, måske har hun bare opdaget sine fingre og hænder og de skal fumles på.

Men man skal jo aldrig sige aldrig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo savler også enormt meget. Må skifte savlesmæk flere gange om dagen. Han gnufler også på sine hænder, sin stofble og mine fingre.

SP sagde at det er yderst sjældent at babyer får tænder så tidligt. Så det handler mere om at de nu er i den orale fase, hvor alt skal opleves gennem munden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo savler også enormt meget. Må skifte savlesmæk flere gange om dagen. Han gnufler også på sine hænder, sin stofble og mine fingre.

SP sagde at det er yderst sjældent at babyer får tænder så tidligt. Så det handler mere om at de nu er i den orale fase, hvor alt skal opleves gennem munden.

Det er det samme herhjemme. Jeg har også fået at vide det er den orale fase. Deres mund er den største følesans de har så de bruger den til at undersøge alt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER