Myliona

Barn i 90erne..

12 indlæg i dette emne

Bliver da så glad af at se den.. Bliver helt ked af ens barndom er forbi! Dengang var det mest kompliceret gangestykker.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Total nostalgi :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor hyggeligt! :loveshower

(Og er det kun mig, der tuder, der hvor Dumbo putter sig ind mod sin mors snabel og sidder og vugger i den? :boo :kuller)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor hyggeligt! :loveshower

(Og er det kun mig, der tuder, der hvor Dumbo putter sig ind mod sin mors snabel og sidder og vugger i den? :boo :kuller)

Det gjorde jeg også... Ej, blev bare så ked!! Det er så synd for ham :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gjorde jeg også... Ej, blev bare så ked!! Det er så synd for ham :(

Jeg bliver både så glad og så ked af det... Det er SÅ synd og forfærdeligt, men samtidig kan jeg bare forestille mig at synge "Du er et og alt for mig, jeg elsker dig, du jo' mit barn" til min egen lille baby :wub :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med et tilbageblik i barndommen:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med et tilbageblik, men jeg synes u at der var flere ting der manglede... Fx Trolderik, Bamse og kylling, Kaj og Andrea, Fredagsbio, Fidusen i den gule hus...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor hyggeligt! :loveshower

(Og er det kun mig, der tuder, der hvor Dumbo putter sig ind mod sin mors snabel og sidder og vugger i den? :boo :kuller)

Tårene pressede også rigtig meget i mine øjne...Den er bare så sød den film... Er virkelig en af mine ynglingsfilm...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mummitroldene er altså fra 80´erne

Snehvide og de fleste disney klassikere er også fra før 90´erne :)

Jeg ved snehvide er den første tegnefilm disney lavede :) og kan selv huske mummitroldene og jeg var barn i 80´erne og starten af 90´erne.

:) sorry for at være lyseslukker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mummitroldene er altså fra 80´erne

Snehvide og de fleste disney klassikere er også fra før 90´erne :)

Jeg ved snehvide er den første tegnefilm disney lavede :) og kan selv huske mummitroldene og jeg var barn i 80´erne og starten af 90´erne.

:) sorry for at være lyseslukker

Ja, det er det - det er vist bare et samlet klip, over de ting vi så dengang :) Det er jo alt sammen noget man er vokset op med alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åååh man kender jo ALLE klippene :loveshower der var bare kun godt fjernsyn dengang - eller måske var det fordi man var barn :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mummitroldene er altså fra 80´erne

Snehvide og de fleste disney klassikere er også fra før 90´erne :)

Jeg ved snehvide er den første tegnefilm disney lavede :) og kan selv huske mummitroldene og jeg var barn i 80´erne og starten af 90´erne.

:) sorry for at være lyseslukker

Haha... Ja, en del af Disneys filmene er pænt meget ældre end 90'erne - tror Snehvide er fra slut 30'erne eller noget i den stil! Men tror at børn i 90'erne har set mere Snehvide og de gode originale Disney film, end ungerne i 00'erne...

Men mange af tingene var jo både et hit i 80'erne og 90'erne selvom de er lavet tidligere - det er jo bare hvad der var et hit i løbet af ens opvækst :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER