Susse

Man ved at man er i 3. trimester når...

33 indlæg i dette emne

Ja hvad rammer, så lige tråden et andet sted så kom med input tøser... Kunne være sjovt at se :lolhit

... man kigger på billeder af sig selv inden man blev gravid og ikke kan forstå at man syntes man godt kunne tabe sig et par kg.

... man konstant sidder med en pude i lænden.

... man ikke kan bukke sig ned for at tage sko på uden der kommer et ordentligt suk eller jammer.

... du konstaterer at det med at vende siden til for at komme igennem en smal passage bare ikke fungerer længere.

... familie og venner konstant går ind i ens mave fordi de ikke tænker over at man fylder noget mere i landskabet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super tråd :)

Kan tilføje lidt

...Når man selv går ind i ting, fordi man har glemt hvor meget maven er vokset ud ad

...Når man vælter ting i som står på bordet, når man rejser sig fra stolen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...Når man vælter ting i som står på bordet, når man rejser sig fra stolen

Eller får mad på maven, fordi maven rager ind over bordet (ikke at det er sket for mig :whistling)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

-når man på ingen måde kan ligge på siden, uden den famøse pude imellem benene....

-når god nattesøvn er en by i Rusland.... :zzz

-når man kigger ned på maven og får et chok, fordi maven pludselig er fuldstændig skæv og deform, fordi baby har lagt sig i den ene side.... det ser spøjst ud.... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man ikke tør nærme sig en buffet, fordi maven har det med at rage 1-2 fade ned... <_<

Når man ikke kan komme ud af sengen om morgenen uden at få manden til at skubbe en i ryggen

Når man har opgivet at barbere sig down under, fordi man alligevel ikke kan finde den :blush

Når man skal sidde ned for at barbere ben

Men skønt er det jo :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ååååh suk, hvor jeg dog savner det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man har opgivet at barbere sig down under, fordi man alligevel ikke kan finde den :blush

Eller må stå foran spejlet og forsøge.. og så håbe at man ikke bliver totalt højre venstre forvirret :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Når baby pludselig kan sparke/tumle så voldsomt, at man selv bliver mega forskrækket og letter en lille smule fra stolen med et spontant UH eller AV, midt i et meget vigtigt møde :rolleyes

- Når man ikke kan sidde på en alm stol i meget mere end een time ad gangen.

- Når man ikke længere kan rejse sig normalt fra siddende eller liggende stilling via de lige mavemuskler, men må rulle halvt til siden og bruge de skrå samtidig med man sætter af med armen. Det er på ingen måde elegant! :D

- Når to hovedpuder ikke længere er nok til at holde halsbranden nede når man skal sove...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh, I can' wait... :D Sjovt at man kan glæde sig SÅ meget til noget der er SÅ besværligt! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

når man pludselig ikke kan lukke sine lange støvler mere fordi benene er svulmet til elefant størrelse..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- når man for første gang i sit liv har behov for at skohorn

- når manden synes det er mægtigt morsomt at lægge fjernbetjeningen på ens mave :rolleyes

- når der er meget kort fra "jeg er sulten" til "jeg skal have mad NU, ellers bliver jeg dårlig"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- når man for første gang i sit liv har behov for at skohorn

- når manden synes det er mægtigt morsomt at lægge fjernbetjeningen på ens mave :rolleyes

- når der er meget kort fra "jeg er sulten" til "jeg skal have mad NU, ellers bliver jeg dårlig"

Ihh hvor jeg kender til de 2 sidste :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg må da godt nok meget anderledes end alle jer andre...Tror kun der er en eneste ting i den her tråd jeg kan sige ja til...det andet har ejg slet ikke oplevet endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Når man konstant skal tisse hele tiden, fordi bebs sparker på blæreren !!!

- Når kæresten sys det er vældig sjovt at bruge maven til bord, hvorefter at få bebs til at sparke så det han har placeret på maven bevæger sig :)!!

- Når man bare er ovenud lykkelig fordi man er kommet godt igang med 3. Trimester og ved at chancerne bare bliver større og større for at bebs skal overleve hvis man skulle føde for tidligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg må da godt nok meget anderledes end alle jer andre...Tror kun der er en eneste ting i den her tråd jeg kan sige ja til...det andet har ejg slet ikke oplevet endnu...

Det er måske halvdelen jeg kan nikke genkendende til... Men du må jo bare komme med nogen der gælder for dig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg må da godt nok meget anderledes end alle jer andre...Tror kun der er en eneste ting i den her tråd jeg kan sige ja til...det andet har ejg slet ikke oplevet endnu...

Jeg begyndte først for alvor at føle mig gravid og opleve tingene i denne tråd, da jeg rundede 30 uger - så bare rolig... Det kommer ;) :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begyndte først for alvor at føle mig gravid og opleve tingene i denne tråd, da jeg rundede 30 uger - så bare rolig... Det kommer ;) :P

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

-Når man ligner en and når man går :)

Jeg kan nikke genkendende til flere af tingene :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man mest af alt minder om en grillkylling om natten fordi man roterer rundt fra side til side for at finde en god stilling at sove i, men det ikke kan lade sig gøre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man mest af alt minder om en grillkylling om natten fordi man roterer rundt fra side til side for at finde en god stilling at sove i, men det ikke kan lade sig gøre...

åh, det kan jeg virkelig genkende fra mig selv.... tror jeg vender mig 20 gange i løbet af natten.... og vækker manden mindst lige så mange gange.... træls, når man bare gerne vil :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Når baby pludselig kan sparke/tumle så voldsomt, at man selv bliver mega forskrækket og letter en lille smule fra stolen med et spontant UH eller AV, midt i et meget vigtigt møde :rolleyes

- Når man ikke kan sidde på en alm stol i meget mere end een time ad gangen.

- Når man ikke længere kan rejse sig normalt fra siddende eller liggende stilling via de lige mavemuskler, men må rulle halvt til siden og bruge de skrå samtidig med man sætter af med armen. Det er på ingen måde elegant! :D

- Når to hovedpuder ikke længere er nok til at holde halsbranden nede når man skal sove...

:lolhit been there... and still doing it....og det gælder alle fire punkter! :D Det at miste noget af kontrollen over nogle af ens mest basale kropsfærdigheder ( sætte kunne sig op uden besvær, sidde i en stol osv) er en ret interessant og udfordrende oplevelse.( Det samme gælder det at vænne sig til at rende rundt med en urinprøve i tasken, hver gang man skal noget graviditetsrelateret. Pung - tjek, Mobil - tjek, urinprøve -tjek! :rolleyes ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

når man finder det besværligt at tøre røv ;-)

når man vralder som en gås og konstant pruster og stønner

når man kan begynde at se en ende på graviditeten....

når man konstant kan sove

og når man til tider får griner på fordi det ligner baby prøver at bryde ud af maven-total deform man kan blive

det er hårdt men det er nu også skønt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.. når manden er flad af grin over at man skiller på midten, og man ikke selv opdager det fordi maven jo skygger for udsigten :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Når manden tørt bemærker, at man ligner en håndværker <_<

- Når det kræver en samling af adskillige puder og et sammenrullet vattæppe arrangeret efter alle kunstens regler, for at kunne sove bare nogenlunde om natten

- Når man er dobbelt så lang tid om almindelige husopgaver, fordi der skal indlægges pauser til at få benene op, da de svulmer op til dobbelt størrelse når man har stået op en times tid

(Er 39+2 i dag og efterhånden ret så klar til at føde ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Når man bliver overhalet af ældre mennesker når man er ude at gå tur med hunden... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER