karama

Blandede tanker

6 indlæg i dette emne

Hej :)

Jeg har lige slettet indlægget da det blev lidt for personligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sørg for at sexe hver 2.-3.dag

Sørg for manden pung ikke har det for varm (sædevarme i bilen, computer i skødet osv.)

Sørg for at spise sundt og varieret (gælder jer begge)

Sørg for at dyrke motion (gælder jer begge)

Folinsyre anbefales at tage allerede fra man prøver at blive gravid, da det er godt at have et lager i kroppen. GraVitamin er den mest kendte, men Livol laver også en vitaminpille til gravid, og den er noget billigere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sørg for at sexe hver 2.-3.dag

Sørg for manden pung ikke har det for varm (sædevarme i bilen, computer i skødet osv.)

Sørg for at spise sundt og varieret (gælder jer begge)

Sørg for at dyrke motion (gælder jer begge)

Folinsyre anbefales at tage allerede fra man prøver at blive gravid, da det er godt at have et lager i kroppen. GraVitamin er den mest kendte, men Livol laver også en vitaminpille til gravid, og den er noget billigere.

Tak for dit svar :)

Tjek til de første fire, og folinsyre har jeg da egentligt hørt om, det må jeg lige købe også. Livol kender jeg ikke, men det er da bestemt ikke dumt at sparer lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for dit svar :)

Tjek til de første fire, og folinsyre har jeg da egentligt hørt om, det må jeg lige købe også. Livol kender jeg ikke, men det er da bestemt ikke dumt at sparer lidt :)

Så lidt :kram2

Og bare lige for at være sikker på du ikke misforstod mig - både vitaminpillerne GraVitamin og Livol MultiTabs til gravide indeholder folinsyre - som er den primære grund til at tage vitaminpillerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så lidt :kram2

Og bare lige for at være sikker på du ikke misforstod mig - både vitaminpillerne GraVitamin og Livol MultiTabs til gravide indeholder folinsyre - som er den primære grund til at tage vitaminpillerne.

Ja jeg fangede det bagefter :whistling

Men tak for du lige gjorde opmærksom på det alligevel :)

Er det egentlig nødvendig at supplere med sådan en jern-pakke også? Jeg har nemlig set de også sælger sådan nogle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg fangede det bagefter :whistling

Men tak for du lige gjorde opmærksom på det alligevel :)

Er det egentlig nødvendig at supplere med sådan en jern-pakke også? Jeg har nemlig set de også sælger sådan nogle.

Jern skal du først have, når du er i 10. uge, så det skal du bare vente med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER