Nitzen1987

Nordkorea og Sydkorea

7 indlæg i dette emne

Jeg ved godt at det er langt væk... Men alligevel blev jeg da en smule forskrækket da jeg læste på BT at Nordkora har angrebet Sydkorea...

Hvad tænker I?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Umiddelbart, og med bare for at virke generaliserende, så synes den det nordkoreanske diktatur er direkte syge oveni :blink :blink

Og jeg tænker ikke kun på dette tilfælde :(

(og adm må slette dette, hvis det er upassende skrevet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg havde ikke hørt det før du siger det nu. Jeg bliver noget bekymret. 1: hvis sydkorea nu skal under samme diktatur, det ville være frygteligt for de mennesker, som har oplevet demokrati og ytringsfrihed. Jeg tænker på alle dem, som er på venteliste til barn i sydkorea, om de bliver ramt, og så om dette kan blive starten på en ny krig, synes der er rigeligt at se til i både Irak, aganistan, og Iran (som vist også skulle til at være problemer med) synes ikke vi behøver flere lande

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker BARE AT DET ER MEGET MEGET SØRGELIGT :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker at det er ret skræmmende... er det starten på den ny krig? Finder de på at bruge de atomvåben vi ved de har? Går de imod USA næste gang, eller Kina? Og hvad har dog gjort de mennesker så vrede at de starter krig?

Og stakkels stakkels befolkning, de har ikke valgt at deres land skal være diktatorisk og forfærdeligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Diktatoren i Nordkorea er syg i bøtten....Ja undskyld mit sprog, men det er han altså. Kim Jong Il, er det ikke sådan han hedder ?

Jeg håber at det bliver ved det. Hvis vesten og de omkringliggende lande i Asien føler at Nordkorea er en alvorlig trussel, så ser jeg på et tidspunkt ingen anden mulighed end at gå ind i landet og neutralisere truslen.

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart, og med bare for at virke generaliserende, så synes den det nordkoreanske diktatur er direkte syge oveni :blink :blink

Og jeg tænker ikke kun på dette tilfælde :(

(og adm må slette dette, hvis det er upassende skrevet :rolleyes

Nej jeg tror at du beskriver det meget godt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER