Vovhunden

Hvilken kombivogn er bedst?

5 indlæg i dette emne

Da vi har en gammel barnevogn (til terassen) er vi nu på udkig efter den helt rigtige kombivogn...

Vi bor på Frederiksberg og skal kunne transportere os rundt i byen på gåfod, bus, metro og tog. Derudover vil vi meget gerne kunne folde kombivognen sammen, så den kan ligge i vores christianacykel.

Derudover er min mand ret så høj, og vi synes lidt at kombivogne hurtigt kan være noget lave (læs: baby ligger langt nede mod jorden, og det ser altså lidt sjovt ud når han står ved siden af disse modeller, ligesom jeg tænker han da får spat af at skulle ligge/tage vores baby ned og op af kombivognen).

Den der kommer nærmest er Stokkes Explorer - nogen der kan anbefale den?

Synes på mange måder den opfylder vores behov... Der er bare ikke så meget plads både i liggedelen (til baby) og til varer/indkøb. Derudover ved jeg ikke rigtig om klapvognsdelen er funktionel og rar for baby/barnet - det er jo en fast del, hvor baby ikke kan ligge fladt.

Ja vi har mange tanker hvad kombivognen angår ( :rolleyes ), men vil jo bare så gerne købe den rigtige i første omgang.

Håber I kan hjælpe - og komme med jeres erfaringer og overvejelser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan ikke svare på det med om den passer til en høj mand, da min mand er 1.80 høj.

MEN jeg kan varmt anbefale Emmaljunga edge, den er vi sååå glade for. Den er super handy at komme rundt med, jeg løber med den og det er intet problem. Endvidere kan den være i alle biler. Vi har en Mazda 6 stationcar hvor både barnevogn, hundebur og diverse oppakning kan være og barnevognen passer perfekt i bagagerummet på nr 2 bilen en golf 4.

Vi har købt en quadrolift til, så klapvognen senere kan fungere som sovevogn også.

Vi har også en ekstra barnevogn, men tror aldrig vi kommer til at bruge den, men blev advaret inden pga. liggemålet, så anskaffede den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar - rart at høre hvad andre har været glade for. Har endnu ikke besluttet os... Orker næsten ikke at kigge mere på kombivogne - Haha :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det jan jeg godt forstå, man vil bare have det bedste nu :-)

Jeg var så heldig, at min mor satte sig ind i det og tog rundt de forskellige steder og fik vejledning. Så alt hvad vi skulle gøre var at kigge kataloger hjemme, imens hun forklarede :-) Og så tog vi ind og så dem der tiltalte os..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg arbejdede i babysam mødte jeg rigtig mange, der var rigtig rigtig glade for stokke! Min kollega, der havde arbejdet der i 12 år havde købt den til sit yngste barn, og han var super glad for den. Eneste minus er nok prisen, men hvis det ikke er noget problem, så vil jeg nok sige go :) særligt når din mand er så høj, så er udvalget jo ret begrænset..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER