Nitzen1987

Drømmer

10 indlæg i dette emne

Ih jeg er begyndt at drømme om den lille.... Drømmer om at jeg køber tøj og babyudstyr.... Andre der gør det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har droemt et eller andet, men har glemt hvordan det nu var... min mand syntes det var paa tide, fordi jeg droemte saa meget, da vi planlagde bryllup :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft mærkelige drømme. Men hver gang var det en dreng.

Så tænker om det er et tegn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømte i nat at jeg fødte tvillinger og det var meget realistisk med at jeg var indlagt efterfølgende på barselsgangen og kan næsten huske hvordan de 2 guldklumper så ud.. den ene var rødhåret... hahah

meeen nu har vi været til scanning et par gange så vi ved der kun er en :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømte at min kæreste døde - skrækkeligt! Var meget lettet, da jeg vågnede og han lå og snorkede ved siden af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes i det hele taget, at jeg drømmer markant mere efter jeg er blevet gravid.

Både gode, underlige og decideret ubehagelige drømme. I nat drømte jeg fx, at min kæreste og jeg blev gift til et bunkebryllup, så skulle han lige købe en gave til mig bagefter, og så kunne jeg jo smutte til NF-scanning imens. Men svanningen viste ingen hjerteblink, og hende jordemoderen rodede bare rundt med scanneren og sagde "det var mystisk" - og så kunne man se lidt hjerteblink igen.... Behøver jeg sige, at jeg vågnede badet i sved?

Men har også haft dejlige drømme - at vi var til scanning, og jordemoderen siger: Tillykke, I skal ha' en lille pige :loveshower . Så vi tror, det bliver en pige - indtil det modsatte er bevist. Personligt er jeg rocker-ligeglad; bare det bliver et sundt og raskt barn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også drømt J døde og efterlod mig gravid og med Sara :unsure ÆV hvor var det rædselsfuldt...!!!! (at han døde altså..!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@ diden: sært vi har drømt det samme... Det er nok en latent angst der lige popper op i drømme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@ diden: sært vi har drømt det samme... Det er nok en latent angst der lige popper op i drømme.

Jeg tror i hvert fald den største frygt for de fleste er at blive efterladt af ens elskede mens man (evt) udlever ens største drøm :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømte i nat jeg fødte en pige, og det hele gik så stærkt at jeg ikke engang registrerede hun kom ud, måske det er en lille pige så?? Selvom jeg hele tiden selv har gået med en ide om det var en lille dreng.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER