Hemmelig11

Positiv test

31 indlæg i dette emne

Hvor langt var I henne da I kunne teste positiv?

Jeg er nu gået 6 dage over tid og har stadig ikke fået de to skønne streger at se, er ved at gå ud af mit gode skind :(

Var ved lægen idag, han afviste ikke at jeg godt kunne være gravid, men bare ikke var så langt henne :kuller

Så jeg venter i spænding :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har ikke prøvet at gå over tid endnu - så kan ikke rigtigt dele ud af mine erfaringer på den front.

Men jeg håber du er gravid :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ved godt, at jeg nu er lyse slukker, meeeen nogle gange så kan man altså godt psyke kroppen til at tro den er gravid, og dermed lade mens udblive, eller blive meget forsinket.

Jeg har selv psyket min krop rigtig rigtig meget særligt det første halve år af 2010 gik der helt ged i min mens.

Men jeg håber da det skyldes en graviditet, og at testen er positiv om et par dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ved godt, at jeg nu er lyse slukker, meeeen nogle gange så kan man altså godt psyke kroppen til at tro den er gravid, og dermed lade mens udblive, eller blive meget forsinket.

Jeg har selv psyket min krop rigtig rigtig meget særligt det første halve år af 2010 gik der helt ged i min mens.

Men jeg håber da det skyldes en graviditet, og at testen er positiv om et par dage

Ja, det ved jeg godt man kan og det er jeg også rigtig god til :badgirl

Men jeg synes bare at 6 dage er "lang" tid at kunne udskyde mens.. I sidste cyklus gik jeg kun 2 dage over mens dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har formået at psyke min til helt udblivelse en måned og andre symptomer, og så er det bare såååå skuffende, når mens så endelig ankommer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har formået at psyke min til helt udblivelse en måned og andre symptomer, og så er det bare såååå skuffende, når mens så endelig ankommer...

[/quote

Æv bæv, nå jeg må bare vente så :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positiv 4+2 - meget utydeligt!

Testede først rigtig positiv 5+2!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positiv 4+2 - meget utydeligt!

Testede først rigtig positiv 5+2!

Så er der stadig lidt håb for mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der stadig lidt håb for mig :D

Jeg hepper stadig på dig!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hepper stadig på dig!! :loveshower

Hvor er du sød :) Taaak :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil altså sige, at jeg også tror, der kommer en positiv test, men ville bare sige det andet, for at du ikke skal blive skuffet, hvis den mod forventning skulle forblive negativ denne måned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil altså sige, at jeg også tror, der kommer en positiv test, men ville bare sige det andet, for at du ikke skal blive skuffet, hvis den mod forventning skulle forblive negativ denne måned.

Ja jeg ved godt hvad du mener :) Håber på en positiv test, men tror desværre heller ikke rigtig på at den kommer den her måned :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede bragende positivt ved foerste test, da jeg var 4+6.

Haaber den er der for jer :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg var 3+5 da jeg testede positivt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 3+3, da jeg testede positiv.

Først omkring 4+2 var den "klart positiv", og har så ikke taget en test siden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 gang testede jeg først da jeg var 4+2 og der var en bragende positiv test.

2 gang testede jeg tidligt og fik en positiv test 3+2.

Held og lykke, der er stor forskel i hvornår man tester positv nogle er bare længere tid om at producere HCG. Jeg håber du snart står med en positiv test.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg håber godt nok snart at jeg får de to streger at se.. Der er stadig ikke kommet noget mens :) Men synes bare jeg kan mærke inde i mig selv at det snart kommer :(

Min læge sagde jo at jeg skulle teste her på torsdag, hvis ikke mens var kommet inden der :) Der er bare SÅÅÅÅ lang tid til på torsdag :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg håber godt nok snart at jeg får de to streger at se.. Der er stadig ikke kommet noget mens :) Men synes bare jeg kan mærke inde i mig selv at det snart kommer :(

Min læge sagde jo at jeg skulle teste her på torsdag, hvis ikke mens var kommet inden der :) Der er bare SÅÅÅÅ lang tid til på torsdag :ba

Åååh hvor irriterende <_<

Håber ikke det er mens du kan mærke - men en lille spire :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh hvor irriterende <_<

Håber ikke det er mens du kan mærke - men en lille spire :7himmel

Håber jeg godt nok også :7himmel

Det er bare svært at sige når man ikke ved hvordan det er at være gravid.. Jeg ved ikke om man har "ondt" i underlivet når man er gravid?? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber jeg godt nok også :7himmel

Det er bare svært at sige når man ikke ved hvordan det er at være gravid.. Jeg ved ikke om man har "ondt" i underlivet når man er gravid?? :unsure

Det har man.. Og jeg har også "mens" smerter om aften :) Ikke lige så voldsomme, men du ved - man kan mærke der "sker noget" derinde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at vide :)

Så kan jeg da bare håbe på at der sker en helt masse derinde :D Syns også mine smerter tager til om aftenen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt sikkert muligt at have ondt. Jeg havde menssmerter og ventede og ventede paa at mens kom, men det gjorde den ikke :) Mine menssmerter plejer at vaere ret kraftige, saa de var noget lettere end "aegte" menssmerter.

Je haaber paa positiv for dig :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber og krydser også for dig :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang var jeg 3+6 da jeg testet klart positiv - men det endte i en MA efter 2 uger.

Denne gang testede jeg svagt positiv 3+3 - har sådan fortrudt det, for det kunne være endt som en BIO - og jeg har haft endnu længere tid at være bekymret i. Testen blev klart positiv allerede om lørdagen og sådan har den fortsat udviklingen, indtil den var tydligere end kontrolstregen ;)

Håber du snart får en afklaring - og bliver overrasket :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER