Hemmelig11

Positiv test

31 indlæg i dette emne

Første gang var jeg 3+6 da jeg testet klart positiv - men det endte i en MA efter 2 uger.

Denne gang testede jeg svagt positiv 3+3 - har sådan fortrudt det, for det kunne være endt som en BIO - og jeg har haft endnu længere tid at være bekymret i. Testen blev klart positiv allerede om lørdagen og sådan har den fortsat udviklingen, indtil den var tydligere end kontrolstregen ;)

Håber du snart får en afklaring - og bliver overrasket :kram2

Dejligt at den sidste test blev så hurtigt tydelig... Kan heller ikke forstå at jeg ikke får en positiv test eller får min mens:/ Det er ikke fordi jeg går og tænker over at "åh nej nu skal den ikke komme". Jeg vil ligeså gerne at den kommer og så vi kan komme videre med at prøve at lave ønskebebsen :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg testede positivt 3+6..

Håber på at du også snart ser de 2 røde streger! :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positivt 3+4 :) Har du evt prøvet en clearblue digitaltest ?? den burde give en korrekt svar, hvis du er 6 dage over tid...

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg testede positivt 3+4 :) Har du evt prøvet en clearblue digitaltest ?? den burde give en korrekt svar, hvis du er 6 dage over tid...

:goodluck

Nej, men jeg var jo ved lægen. Og hans test var negativ, så håbet er nok ude :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positivt den dag min mens udeblev..så det er megte forskelligt fra kvinde til kvinde :o)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER