fynboen

Tøj...

3 indlæg i dette emne

Inspireret af udstyrstråden... Jeg synes det er svært hvor meget tøj man skal have junior... Vi har noget fra min bonus søn og har da også købt noget selv, men hvor meget har i eller regner i med i skal have... Jeg synes ku det er svært...især når man så venter et vinterbarn...

Håber virkelig der er nogen som kan hjælpe...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan med sikkerhed sige at vi ikke har købt nok tøj...

Vi har rigeligt med bodyer og natdragter, men vi har kun omkring 4 sæt tøj til ham og har ikke købt nogle strømpebukser overhovedet endnu..

Jeg synes det er svært at sætte tal på hvor meget man skal bruge.. Jeg køber i hvert fald nogle flere sæt tøj og nogle strømpebukser og så må jeg tage den derfra.. Hvis jeg synes han mangler når han er født så må jeg bare ud og købe.. De vokser jo også hurtigt så jeg gider heller ikke købe for meget i samme str..

Jeg har ca 10 par strømper til ham og så har jeg 2 par sutsko og vanter og huer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mål:

12 bodystockings

6-8 sparkedragter/ heldragter eller bluse + bukser

4 natdragter

2-3 sweatshirts/ trøjer

6 par sokker /strømpebukser

2 Huer

1 fleecedragt

1 par vanter

Savlesmæk 10 stk.

2 lune par sokker

20 stofbleer (Farvede til gylp, hvide til lort)

Her er den liste jeg ca går ud fra...

I str. 50 køber jeg dog kun et par stykker af hver... Strømper køber jeg lidt store og til de første måneder køber jeg strømpebukser, så de kan varme lidt.

Har hørt at det bedste er at sørge for mange lag tøj, så kan man tage af og på som man kan fornemme hvad der passer med babys temperatur.

Jeg har købt en fleecedragt i H&M i str. 56 og en i 62, så regner jeg med at den kan holde varmen i de koldeste måneder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER