Barbamama

Hvad kan du mærke nu?

43 indlæg i dette emne

Ligesom "Hvad laver du nu?"-tråden i smalltalk, synes jeg fint at vi kunne have en "Hvad kan du mærke nu"-tråd :)

Altså om vi mærker noget til graviditeten. :) Kom frisk! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan så starte. :)

Jeg er mega oppustet <_< Troede bare at jeg havde taget på, men nu kan jeg så se at der er en (ekstra) grund til at alle bukserne strammer om maven <_< Er seriøst ved at overveje om man må købe ventebukser allerede i 6. uge :rolleyes

Derudover har jeg stadig lidt halsbrand om aftenen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ømme bryster..

Jeg bliver svimmel, når jeg rejser mig.

Jeg er utrolig oppustet, især om aften!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er forresten også ekstra følsom. Det synes manden i hvert fald :rolleyes (Ej, jeg kan også selv mærke det)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også følsom.. Tuder over ALT.

Bliver gal over ingenting.. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også følsom.. Tuder over ALT.

Bliver gal over ingenting.. :whistling

Ditto. Gik med totalt røde øjne over hagesmækker i Salling idag. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan tydelig mærke homonerne, jeg er meget følsom.

Jeg er meget meget træt og min bryster er begyndt at blive ømme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også mærke, og jeg ved ikke om det er psykisk, men er "varme" i maven.. Altså, sådan helt nederst ved underlivet.. :)

Udover det, kan jeg især oma ften, mærke en slags "strækken" i underlivet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min babser er MEGA ømme! Kan ikke holde bruserens stråler ud :hophop

Derudover har jeg manger smerter i underlivet... Er meget nervøs over at have dem, men prøver at tænke positivt - det er nok bare ligamentsmerter! Men kan ikke lade være at frygte det værste!

Mine bukser strammer også helt enormt, så der går nok ikke længe før graviditetsbukserne kommer på :)

Det hedder sig at man bliver større ved anden graviditet - det håber jeg ikke!! For se hvor stor jeg var 1 uge før jeg fødte Victoria! (Kan jeg blive større uden at sprække?)

post-2127-094027000 1320697223_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine bukser strammer helt vildt.. Ville have taget et mavebillede i dag, men det er simpelthen urealistisk, lige nu - min mave er SÅ oppustet så det giver et helt forkert billede hvis jeg tog det om aften.

Samtidig har jeg milde "mens smerter", og det gør mig selvfølgelig nervøs...

Udover det, så kan jeg mærke jeg er UTROLIG påvirket denne gang.

Jeg sover HELE TIDEN.

Jeg har kvalme, næsten konstant og kan kun spise de ting jeg har lyst til - alt andet får jeg det dårligt af at tænke på!

samtidig er lugte helt forfærdeligt..

Jeg bliver svimmel.. Rigtig meget, når jeg rejser mig..

Med hensyn til at sove, så sover jeg cirka 8 timer om natten. Også tager jeg minimum 2-3 timer i løber af dagen, og jeg falder alligevel i søvn på sofaen om aften... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lettet over at høre at mine symptomer svarer meget godt til jeres.... Med undtagelse af ømme bryster, er jeg "plaget" af de samme ting. Jeg har så også allerede lidt halsbrand om aftenen synes jeg :rolleyes

Jeg er også mere sulten og tørstig end normalt :whistling

Og så er jeg smøgtrængende!! :D ..... Men det er nok meget naturligt når man lige er stoppet med at ryge, og har jo ikke som sådan noget med graviditeten at gøre (selv om det jo selvfølgelig er derfor jeg er stoppet ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min babser er MEGA ømme! Kan ikke holde bruserens stråler ud :hophop Derudover har jeg manger smerter i underlivet... Er meget nervøs over at have dem, men prøver at tænke positivt - det er nok bare ligamentsmerter! Men kan ikke lade være at frygte det værste!Mine bukser strammer også helt enormt, så der går nok ikke længe før graviditetsbukserne kommer på :)Det hedder sig at man bliver større ved anden graviditet - det håber jeg ikke!! For se hvor stor jeg var 1 uge før jeg fødte Victoria! (Kan jeg blive større uden at sprække?)

Uh, du VAR godt nok stor. Men meget smukt gravid! :loveshower

Mine bukser strammer helt vildt.. Ville have taget et mavebillede i dag, men det er simpelthen urealistisk, lige nu - min mave er SÅ oppustet så det giver et helt forkert billede hvis jeg tog det om aften.Samtidig har jeg milde "mens smerter", og det gør mig selvfølgelig nervøs...Udover det, så kan jeg mærke jeg er UTROLIG påvirket denne gang.Jeg sover HELE TIDEN. Jeg har kvalme, næsten konstant og kan kun spise de ting jeg har lyst til - alt andet får jeg det dårligt af at tænke på!samtidig er lugte helt forfærdeligt..Jeg bliver svimmel.. Rigtig meget, når jeg rejser mig.. Med hensyn til at sove, så sover jeg cirka 8 timer om natten. Også tager jeg minimum 2-3 timer i løber af dagen, og jeg falder alligevel i søvn på sofaen om aften... <_<

:kram2 Jeg har også lidt mensagtige smerter. Ikke HELT som mens, men sådan derhen af. Det gik helt amok igår aftes. :blink AV!

Er lettet over at høre at mine symptomer svarer meget godt til jeres.... Med undtagelse af ømme bryster, er jeg "plaget" af de samme ting. Jeg har så også allerede lidt halsbrand om aftenen synes jeg :rolleyesJeg er også mere sulten og tørstig end normalt :whistling Og så er jeg smøgtrængende!! :D ..... Men det er nok meget naturligt når man lige er stoppet med at ryge, og har jo ikke som sådan noget med graviditeten at gøre (selv om det jo selvfølgelig er derfor jeg er stoppet ;) )

:respekt for at du kvitter smøgerne! Det må være svært, især hvis hormonerne samtidig raser! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet endnu mere hysse :whistling Sad og tudede i bussen idag. Hvorfor? Ingen ved det :blink

Tuder også, hvis de spiller sange i radioen, hvor der bliver sagt "baby" også selvom det overhovedet ikke er børnerelateret :huh

Idag synes jeg for første gang at mad har drillet mig <_< Kunne mærke tidligere at jeg skulle have noget at spise (jeg er ikke mere sulten, men jeg bliver hurtigere sulten) men kunne bare ikke komme i tanke om noget som helst, jeg havde lyst til at spise :unsure Very unlike me... :(

Synes også at jeg mærker en stigende lyst til æbler? Ikke decideret cravings... Men... Jeg vil rigtig gerne have æbler med peanutbutter. :mam Og æblejuice :D Mmmmm, æblejuice!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes mine bryster er begyndt at snurre/murre en smule.... Men uden at gøre ondt..... De "føles" ligesom bare mere :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh jeg kan mærke mit underliv :rolleyes Det har været voldsomt de sidste par dage synes jeg..

Også skal jeg bare tisse HELE tiden!!

Og trætheden bliver værre og værre.... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha. Så er det den føste dag med opkast. Håbede ellers at jeg ville slippe uden om denne gang, men kvalmen er blevet værre, som så idag resulterede i at jeg måtte ud og stikke hovedet i den store telefon. :blink

Men jeg prøver at huske, at det er fordi det er noget godt der er på vej. :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ømme :hophop og indimellem mavepine. Jeg er meget oppustet især hen mod eftermiddagen og om aftnen ligner jeg en der er i 7. måned :) Det er faktisk de eneste symptomer jeg har. Håber det er normalt :blink Er også begyndt at overveje ventebukser.

Og så føler jeg mig også bare mæt hele tiden men spiser ved hovdmåltiderne hvis der står noget foran mig. Fik lyst til pomfritter med salatmayonaise i går så det hentede min søde mand til mig mens jeg lå på sofaen og så Olsen Banden :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er træt. VIRKELIG træt. :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg synes allerede at min mave er blevet stor og pyyh hvor de bukser jeg har på idag dog strammer. Men det skulle jo også blive værre jo flere man får og denne gang er det jo 3 gang sååå hvad kan det ikke blive til.

Har kvalme on/off. Har MEGA ømme bryster. Og den værste af alle har allerede mange smerter. (Er blevet sygemeldt med de to første pga smerter. Laaang historie). Men prøver ligesom Munck Abildgaard at tænke på det som noget positivt, men må indrømme at det idag er svært. Ved ikke om jeg skulle snakke med min læge imorgen? Hvad ville i gøre? :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:rolleyes Årh.. Har lige fået det største CHOK..

Jeg er på arbejde, og står i butikken.. Pludselig kan jeg mærke det "løber" down there, og tænker bare "NEJ!!". Jeg løber ud på toilettet, og sætter mig og flår nærmest trusserne af, og ganske rigtigt, er der "mørkt væske"...

Jeg var helt i chok...

Det viste sig så, at grunden til det var mørkt, er fordi mine trusser er blå (Og når de bliver våde, bliver de jo mørke).

Der var ikke skyggen af noget som helst mørkt...

Men forstår ikke hvorfor jeg pludselig får så meget udflåd.. Det har jeg ALDRIG haft før :unsure Meget mærkeligt, men må jo begynde at få med trusseindlæg, for det er da lidt klamt ;)

Undskyld for detaljerne!!! Ville bare dele mit chok, og min efterfølgende glæde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:rolleyes Årh.. Har lige fået det største CHOK..

Jeg er på arbejde, og står i butikken.. Pludselig kan jeg mærke det "løber" down there, og tænker bare "NEJ!!". Jeg løber ud på toilettet, og sætter mig og flår nærmest trusserne af, og ganske rigtigt, er der "mørkt væske"...

Jeg var helt i chok...

Det viste sig så, at grunden til det var mørkt, er fordi mine trusser er blå (Og når de bliver våde, bliver de jo mørke).

Der var ikke skyggen af noget som helst mørkt...

Men forstår ikke hvorfor jeg pludselig får så meget udflåd.. Det har jeg ALDRIG haft før :unsure Meget mærkeligt, men må jo begynde at få med trusseindlæg, for det er da lidt klamt ;)

Undskyld for detaljerne!!! Ville bare dele mit chok, og min efterfølgende glæde..

Øv for et chok, godt det var falsk alarm :kram2

Kan så informere om at det også er sådan her..... Og var det også da jeg var gravid med Marlon ( i fulde 9 måneder :rolleyes ) Så jeg tror det er ret normalt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv for et chok, godt det var falsk alarm :kram2

Kan så informere om at det også er sådan her..... Og var det også da jeg var gravid med Marlon ( i fulde 9 måneder :rolleyes ) Så jeg tror det er ret normalt :)

På en måde, tager jeg det som noget godt :) Har nemlig ikke oplevet det i mine andre graviditeter!! :loveshower Tænker også det må betyde der ligesom "arbejdes" dernede...

Men trusseindlæg, har aldrig lige været mig.. Så det bliver et nyt bekendtskab!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØV, har rigtig mange smerter i maven :( mens-agtige tror jeg... er rigtig bekymret, for det er næsten hver aften efterhånden.. Puha. Glæder mig endnu mere til Scanningen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også øget udflåd og har læst at det er helt normalt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER