Nitzen1987

Vil I vide barnets køn inden fødslen?

12 indlæg i dette emne

Vil I vide kønnet på spiren der gemmer sig i maven? Hvorfor/Hvorfor ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi vil gerne vide det :)

Min soester synes bestemt at man skal vente foerste gang, fordi det er saa hyggeligt, meeeeeen.....

Beslutningen kom lidt af sig selv,da jeg en aften spurgte min mand, hvad han synes, og han udbroed bare "SIIIII :) " paa en maade, saa det blev en selvfoelge for mig. Synes egentlig ogsaa det er mest praktisk og nu glaeder jeg mig til at faa det at vide, hvis den vil vise det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vores andet barn og jeg vil så gerne vide det.. Kan slet ikke vente med at vide hvad det er.. Det handler også lidt om at jeg vil vide hvad jeg skal gøre klar og selvfølgelig om jeg skal ud og have alt nyt hvis det nu bliver en dreng..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil gerne vide det. Det kom sig blot af at jeg spurgte hvad manden ville og han sagde at det ville han gerne. Jeg vil også gerne selv vide det, da jeg synes at selve fødslen blir en overraskelse i sig selv plus jeg er for nysgerrig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg jo så slet slet ikke i nærheden af at være gravid, men vi er begge enige om at vi gerne vil vide det, hvis det er muligt.. Tror det er med til at gøre det hele lidt mere virkeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil vide det :) vi har bestilt tid til privat scanning 15+0 hvor vi får kønnet afvide :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også enige om, at vi gerne vil vide om det er en lille prins eller prinsesse

Vi har også snakket om privat scanning. Tror ikke vi kan vente til uge 20.

Det er jo heller ikke sikkert man kan se det der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil helt sikkert vide det.! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil helt sikkert gerne vide det :loveshower

Vi tror begge, det bliver en pige - og det siger den kinesiske kalender også :rolleyes

Men vi er sådan set fuldstændigt ligeglade med kønnet - bare det at vi (7-9-13) får et sundt og raskt barn er i sig selv fantastisk :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er meget i tvivl og taler faktisk rigtig meget om hvorvidt vi vil vide det eller ej ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil gerne vide det :)

Det er meget hyggeligt at vide, det gør det mere nærværende, og så er det uhyre praktisk ift. udstyr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wow er overrasket over at næsten alle vil vide det. vi vil ikke vide det! ikke alting skal være så praktisk :P hehe.. vi synes det er lidt sjovt ikke at vide det :D og alt det gætteri omkring det er da bare for sjovt, heller ikke navnet bliver fortalt før barnedåben :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER