Guest

Take That i Tivoli

12 indlæg i dette emne

Take That gæster tvs go aften dk d. 2/12 i Parken, og jeg må indrømme, at jeg stærkt overvejer om jeg skal tage derover for at håbe på at møde dem. Men er der nogle som vil med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

er der slet ikke nogle der vil med?

Tænker at man kunne mødes i toget, så kunne man stå på i den by, hvor man nu bor :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe...arhhh....godt nok er jeg vokset op med Take That, men var aldrig den stooore fan af dem :) Men håber du finder nogen der vil med! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde det nu været Backstreet boys så havde jeg overvejet det ;)

Håber du finder nogen der vil med :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde det nu været Backstreet boys så havde jeg overvejet det ;)

Håber du finder nogen der vil med :kram

Så vil jeg med dig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg var den helt store Take That fanatiker som teenager, og det kunne være den ultimative teenagerdrøm, som ville gå i opfyldelse, hvis man mødte dem. Jeg har allieret mig med en veninde, men tænker vi skulle tage nogle flere af sted sammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg var den helt store Take That fanatiker som teenager, og det kunne være den ultimative teenagerdrøm, som ville gå i opfyldelse, hvis man mødte dem. Jeg har allieret mig med en veninde, men tænker vi skulle tage nogle flere af sted sammen

Så kan jeg bestemt også godt forstå du gerne vil afsted ;)

Jeg har aldrig været til TT jow altså jeg kan godt lide deres musik men ellers ikke, jeg var mere en bsb pige, var til en koncert med dem i Bremen og ugen efter nappede jeg en i Valby hvor vi havde en basketball med som de fik op på scenen og spillede med under en stor del af koncerten STORT :loveshower :loveshower

Brian kom så ned og gav mig hånden og sagde tak... behøves jeg at sige at jeg var helt rundt på gulvet :biglove :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tjaa du kender jo mit svar ;)

No thanks...

jaah har jo spurgt dig ven, men blev så skuffet over dit svar... Tænk sig, at du ikke er til Take That... hmmm siger jeg bare :-) Men ved du hvad søde, vi elsker dig sku alligevel..

KI: du må på banen her, er sikker på at du er klar...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke sådan til TT kun Robbie :loveshower men jeg vil ikke med, der vil være stimer af skrigende tøser derinde og så langt rækker min tålmodighed slet slet ikke - men håber at der er nogen der vil tage med dig derind :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey

Jeg kan desværre ikke den dag, ellers ville jeg gerne tage turen til Tivoli for at se lækkermåsen Robbie :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne da være super fedt, da jeg også stor fan af Take That (har faktisk lige købt Sing Star Take That, men er dog og har altid været mest til Gary) :glad :loveshower !!!

Men jeg tror jeg er med på den vogn med ikke at kunne overskue alle de skrigende pige og der er jo risiko for at man slet ikke får dem at se...

Men jeg håber I får dem alle 5 at se og at I får en god tur :goodluck Og tag nogle billeder, hvis I kan og smid dem herind :super

God tur :yay !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER